Andalusische hengst.... en welke quarter?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:42

Mara marktplaats is helemaal niks eng... Ik bedoel, iedereen zet er zijn paarden op te koop, het is niet anders als websites van fokkers ofzo...

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 01:16

Maar wat is er zo erg aan om een tijdje te wachten op je droompaard? Dat komt er wel hoor, je hebt de tijd! Ooit wil ik een kruising Welsh Cob x Arabier, bedoelt als endurance paardje. Stel dat ik over een jaar of 5 zoiets kan fokken of zoeken, dan is dat toch prima? Het hoeft niet allemaal per direct.

Zoals Sjuimpje zegt, nu heb je tijd om te sparen voor je droompaard, en je komt ook niet in de financiele problemen als je het huis uit gaat. Want geloof me, da's duurder als je denkt.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 11:24

Het is nooit stom om toe te geven dat je het toe geeft dat je er nog verder over hebt nagedacht en tot de conclusie gekomen bent dat je het niet gaat doen.

En onthou dit:

All good comes to those who wait!

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:42

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:50

Zannekin schreef:
Net gevonden: deze mensen "verhuren" hun merries aan mensen om een veulen te fokken: 1500 euro+dekgeld, ééntje is een Lusitano.
Misschien iets voor later:
http://www.gestuet.am.kornberg.online.ms

Springt me net te binnen! www.stal-baroque.nl , die verhuren ook hun Andalusische merries aan mensen die hen min 2 maal per week rijden en goed verzorgen geloof ik. Check daar ook is. (op de moment ligt de site wel plat heb ik de indruk)