Lizzyy schreef:Welke datum is het? Op de website staat namelijk 13 juli![]()
"Op zondag 13 Juli 2014 is het weer zover! Dan vindt wederom de Nationale C Show West plaats op het Drafcentrum in Alkmaar. Deze schitterende locatie heeft de afgelopen 3 jaar ook garant gestaan voor een sfeervol decor van de Nationale C Show West. Wij zijn dan ook zeer verheugd u wederom in deze unieke ambiance te mogen ontvangen, om u te kunnen laten genieten van de schoonheid van het Arabische Volbloedpaard. Wij, Fam van den Hoogenband (show commissie West) en de vele enthousiaste vrijwilligers gaan van deze dag een fantastische Arabische Volbloed paarden show maken."
Das 2014 he gheghe. Het is nu 2015. Het is a.s. zondag 26 juli
haha!
Maar jij rijdt nu de zadelrubriek? Dan blijf ik daar nog even bij dan, maak ik ook daar nog even foto's van :p Hoop wel op een beetje mooi weer. Afgelopen 3 jaar was het telkens behoorlijk mooi weer haha :p
)
als we maar blijven zitten
arm paard haha. Als we ook moeten galopperen, blijf ik wel draven voor alle veiligheid haha 
geen idee waar ik op dat moment ben of mee bezig ben haha
Zadelrubriek vorig jaar zijn we even bij blijven kijken en dat vond ze niet zo leuk
Maar als ik de 24-42 uurs radar bekijk op buienradar is het morgen eind van de dag wat droger, dus hoop dat we niet in de stromende regen hoeven te rijden. Wel windkracht 8
Nouja, mag ze zaterdag vliegen, dan kan ze zondag met 4voetjes op de grond blijven