Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik heb op de valreep nog een 4e opgegeven. ook moet ik nog een 2 jarige hengst en een hengst in sectie 12 voorbrengen voor anderen.Alenthe05 schreef:Ik ben best wel nieuwsgierig wat ze van mij PRE zouden vinden maar dat het zoveel geld moet kosten vind ik jammer. Moet je dan ook nog lid zijn van het stamboek? En moet het paard ook op ju naam staan? Dan word het wel een duur grapje voor mij. Ong 500,-..
Dais_ schreef:Ik kan er helaas niet bij zijn! Ik wil mijn merrie graag apta laten keuren in 2016 en ik zou graag ook eerst wat willen zien. Mocht iemand beeldmateriaal (foto's en filmpjes) hebben en deze willen delen in dit topic: heel welkom!
. Ook moeten ze dan even de gangen aan de longe laten zien.Azmay schreef:Schoot me ineens te binnen, maar ik wil volgend jaar mijn merrie laten keuren denk ik en zou graag eens zien hoe het helemaal in zijn werk gaat. Is er iemand waar ik bij mee zou mogen kijken?
, terugnemen en opnieuw. Ook dit geeft niet, al is het in 1x de hele zijde pakken natuurlijk altijd mooier en geeft een goede indruk, maar beter een volte moeten maken en je beste draf dan in een keer naar de overkant in een sukkeldrafje.
)