Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Myrthe2003 schreef:dravers fokken die netjes gereden zijn verkoopt denk ik goed
Sowieso vind ik het een bijzonder idee om een ras te fokken voor iets waar ze in de eerste plaats niet voor bedoeld zijn. Dieren die niet geschikt zijn voor waar ze voor bedoeld zijn hoef je niet te fokken, daar zijn er al genoeg van te koop.
goeroe schreef:Myrthe2003 schreef:dravers fokken die netjes gereden zijn verkoopt denk ik goed
Jammer dat ze niet netjes gereden geboren worden.Sowieso vind ik het een bijzonder idee om een ras te fokken voor iets waar ze in de eerste plaats niet voor bedoeld zijn. Dieren die niet geschikt zijn voor waar ze voor bedoeld zijn hoef je niet te fokken, daar zijn er al genoeg van te koop.
goeroe schreef:Myrthe2003 schreef:dravers fokken die netjes gereden zijn verkoopt denk ik goed
Jammer dat ze niet netjes gereden geboren worden.Sowieso vind ik het een bijzonder idee om een ras te fokken voor iets waar ze in de eerste plaats niet voor bedoeld zijn. Dieren die niet geschikt zijn voor waar ze voor bedoeld zijn hoef je niet te fokken, daar zijn er al genoeg van te koop.
(daarom ben ik blij dat er hier mensen met me mee kunnen denken en kritisch zijn)idylle schreef:Graag hoor ik nog van mensen die fokken maar ze niet aan huis Hebben staan Hoe hun het allemaal doen
idylle schreef:Bedankt natasjave! Zijn er ook nog mensen die een weiland huren en dus alles zelf moeten doen?
*edit* als je een fokkerij begint, moet je dan nog ergens ingeschreven of lid van zijn?
palousa_boy schreef:Mijn ervaring met flessen veulens is ook niet echt geweldig.. Elke 4 uur een fles melk erin breekt je wel na 2 weken. Ik wist niet eens meer of het nou dag of nacht was (want dat gaat snachts ook door).
Maar dit had bij alle 3 de veulens een medische oorzaak waardoor ze zelf niet konden drinken.