Wij hebben ooit United gebruikt om de galop van een van onze merries te verbeteren. Was een zeer goede keus, veulen was gezegend met een top galop!
Rindin
Geplaatst: 29-04-15 09:51
For Gribaldi viel mij erg tegen. Een propje en is erg snel stekerig in het voorbeen. Ferdeaux is prachtig, maar heel kort, achter het zadel houdt het paard zo'n beetje op
Ik heb een veulen van Five Star. Five Star heeft zelf een geweldig front en een goede galop. Mijn veulen heeft beide van z'n pa geerfd, lijkt het
KahluaB
Geplaatst: 21-05-15 14:03
Als ik de omschrijving van jouw merrie lees ,zou het bijna (Op de gedragen draf na) over mijn (Jetset D)merrie kunnen gaan ! Ze heeft dit jaar een veulen van Feel Good gekregen waar we erg blij mee zijn ! In mijn onderschrift staat een link naar het veulen topic..
ik heb niet zoveel verstand van fokken, weet wel dat glock super mooie hengsten heeft..
Dees
Geplaatst: 21-05-15 14:14
Van de jonge hengsten lijkt de nafok van Ferguson zeker de moeite waard.
Maar het is vooral smaak - wat vind jij mooi en wat wil jij fokken? Wil je een heel deftig ding of wil je juist een wat zwaarder type?
yvonnepuntnl
Geplaatst: 21-05-15 17:50
Dees schreef:
Van de jonge hengsten lijkt de nafok van Ferguson zeker de moeite waard.
Oh, ik ben benieuwd, wat heb jij er van gezien en hoe 'fokt' ie? Ik heb alleen maar die uit die Contango-merrie gezien. Dat is in ieder geval een hele knappe!
Heb er zeker drie gezien en alle drie front, beweging en uitstraling. Redelijk zoals die uit de Contango merrie. Die is mooi, maar niet nadrukkelijk beter dan die andere. Eentje komt uit een Krack C merrie, die andere kan ik zo even niet opkomen. Maar je zult het zien bij de afstammelingen keuring