Hengst voor Helabitha (prok v. Uphill x keur v. Goodtimes)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Helabitha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 09:56

lisch schreef:
Ik doelde op september hoor ;) abders leest het zo raar hihi

Als een merrie een chip oid heeft en je deze laat verwijderen kan je je merrie nogmaals aanbieden voor prok certificaat dus wat zegt dat certificaat dan nog....

Echt waar? Nou dan zegt t inderdaad niet veel... Ik wist niet dat dat zo ging, bij de hengsten weet je het in ieder geval (misschien dan ook niet bij alle) kan je zelf een keuze maken. Apart systeem.

newt

Re: Hengst voor Helabitha (prok v. Uphill x keur v. Goodtimes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 10:58

Een chip heeft geen invloed op prok hoor. Een ocd wel en na verwijdering kun je hem weer prok aan bieden.
Mijn hengst is gewoon prok met twee chips deze heb ik laten verwijderen maar de foto's zijn gewoon met chip ingestuurd.

Helabitha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 18:43

newt schreef:
Een chip heeft geen invloed op prok hoor. Een ocd wel en na verwijdering kun je hem weer prok aan bieden.
Mijn hengst is gewoon prok met twee chips deze heb ik laten verwijderen maar de foto's zijn gewoon met chip ingestuurd.

Ok, ik heb dat onderscheid tussen ocd en chip nooit zo begrepen. Wat ik alleen niet snap is dat als een ocd hebt die erfelijk belast is, dat je die dan weghaalt en dan nog wel het certificaat krijgt wat staat voor gezondheid/minder belast met juist die afwijking. Dat klinkt krom, maar misschien heb ik alsnog wel iets verkeerd begrepen.

newt

Re: Hengst voor Helabitha (prok v. Uphill x keur v. Goodtimes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:41

Is ook krom. ;)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:49

knollentuin schreef:
xLeonietje schreef:
Of undercover

Dat zou knap zijn?

_/-\o_ _O-