micky schreef:Roman Lifestyle W zeer mooie hengst deze hengst laat zich heel fijn werken en zeker cool in het hoofd
Zou ook een optie zijn. Maakt dat nrps nog uit? Kun je dam weer via via kwpn naar de stamboekopname met een veulen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dees schreef:KWPN zal veulens van NRPS hengsten uit KWPN merries volledig erkennen. Doen ze zelfs graag
Ook wat dat betreft is het gebruik van een NRPS hengst dus geen enkel bezwaar.
Roman Lifestyle W is een mooie brave hengst die het in de sport goed doet - ik zag op FB al enkele toffe veulens voorbij komen
Lante schreef:Als je een hengstenhouder belt, dan adviseert hij zijn eigen hengst natuurlijk. En het kwpn adviseert een mode hengst. Ik zou een fokker zoeken van wie de fokproducten je aanspreken en die vragen eventueel.
GJ9 schreef:Rindin schreef:Five star is 1.69. Mijn veulen van hem is behoorlijk aan de maat!
Formaat is meer dan alleen de stokmaat. Ik kijk vooral naar wat ik met het oog zie, en dan komt er heel wat meer paard binnen als bijv. Charmeur of Dorado de baan in komt.
Marnel93 schreef:carika schreef:Wat is trouwens je budget?
Romanov is echt een top hengst, er hangt wel een prijskaartje aan van 1600euro.
Alternatief kan je ook naar een van zijn volle broers kijken:
http://bluehors.dk/GB/Stallions/Rockefeller.aspx
Alle hengsten zijn daar best duur. Meedere voor 1600. Is dat niet te vergelijken met bijv. Negro? Of zijn die zelfs beter! Want dan zijn de NL hengsten toch wel iets goedkoper!
en komt uit een zeer bewezen lijn. Volgens mij wordt het niet makkelijk om een vergelijkbaar hengst voor deze prijs in NL te vinden, maar uiteindelijk moet je natuurlijk een hengst vinden waarmee jezelf een klick hebt en die bij jou merrie past. Veel succes, ik ben benieuwd welke hengst je gaat kiezen.
carika schreef:Wat is trouwens je budget?
Romanov is echt een top hengst, er hangt wel een prijskaartje aan van 1600euro.
Alternatief kan je ook naar een van zijn volle broers kijken:
http://bluehors.dk/GB/Stallions/Rockefeller.aspx