Mijn schoonvader gaat dan wel mee hoor. Als de paardentaxi rijd, dan rij ik met mijn eigen auto er voor of er achter. Dan kan ik blijven en kunnen zij weer weggaan.
Ik heb wel al heel vaak met de trailer gereden en als ik genoeg ruimte heb, dan lukt het keren ook wel. Het is alleen daar niet zo heel breed, maar vandaag zag ik toch weer beter waar ik wel allemaal zou kunnen keren.
Ja vorige week heeft ze haar eerste enting gehad en de tweede krijgt ze over 3 weken. Dan zit er 4 weken tussen. Precies op de helft mocht ik haar verplaatsen van de veearts
Dan is het helemaal goed dat je vervoer geregeld hebt!
marion82
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-15 10:01
Ach ik hoef in elk geval de trailer niet te rijden haha, dus dat scheelt enorm veel stress. Nu ben ik vooral aan het denken of ik nu echt alles heb geregeld en of ik het echt wel kan. Zenuwen zullen we maar zeggen
marion82
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-15 10:01
Kentaro schreef:
Dan is het helemaal goed dat je vervoer geregeld hebt!
Maak een lijstje voor jezelf en streep daar dingen vanaf, misschien geeft dat wat rust?
Kentaro
Geplaatst: 15-04-15 10:07
En wat kun je nu vergeten zijn, wat je niet meer kunt halen/regelen als ze er is?!
marion82
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-15 10:09
Ik heb alles gewoon geregeld, moet alleen morgen even naar de molen voor voer. Maar ik loop en voor mezelf alles na haha ach komt goed
Ik heb de stalling, incl het contract geregeld, ook de ophaaldag ruim ingepland ivm overdracht, taxi geregeld, mijn eigen mental support geregeld, heb een halster en touwen, fototoestel ligt klaar. Dus heb het denk ik wel nu haha
Gefeliciteerd met je beslissing wat spannend allemaal! Ik heb je vorige topic ook even doorgelezen. Hoe is de situatie nu met je man, kan hij achter je beslissing staan?
Hij staat gelukkig wel achter mijn beslissing nu. Ik draag de kosten zelf en ook de verzorging is voor mijn rekening, dus hij heeft er vrij weinig "last" van. Hij is inmiddels weer aan het idee gewend en komt zelf ook met ideeen, dus het is helemaal goed gekomen