Ik vraag me af wat voor veulen je krijgt als je een zebra kruist met een dominant bonte, zou je dan een zebrabonte krijgen?
Pearlx
Geplaatst: 06-03-15 20:44
Happy16 schreef:
Ik vraag me af wat voor veulen je krijgt als je een zebra kruist met een dominant bonte, zou je dan een zebrabonte krijgen?
Die is er eentje in een dierentuin in Frankrijk:
absque_dubio
Geplaatst: 06-03-15 20:52
Happy16 schreef:
En ik vraag me dus af wat je krijgt als je een Cremello met een zebra kruist.
Gentlegiant
Geplaatst: 06-03-15 20:53
Ik had het er net thuis over hebben een sneeuwvlokken bonte appaloosa (volledig wit en zwarte stippen over het gehele lijf) staan Als je die kruist met een zebra wat krijg je dan
Ik ben niet zo van het kruisen door mensen gedaan.. Maar moet zeggen, de trekpaard kruizing, wat is die gaaf! Stevig dier, fijne wat vlakke gangen.
Succubi
Geplaatst: 06-03-15 23:11
Ik heb er ook naar gekeken . Maar vond mijn merrie en een zebra een combinatie die te klein bleef en kon ook geen geschikte zebra hengst vinden die ik bij mijn merrie vond passen (qua bouw en vooral karakter) . Maar nu ik dat trekpaard combinatie zie! Mocht ik ooit nog wat willen fokken of kopen dan ga ik toch weer daar naar kijken
Wel gaaf die Zorses! Ze zijn trouwens wel bij wet verboden: in de nieuwe exotische dieren wet vallen zebra's en hun hybriden onder de lijst verboden dieren.......