[TI] Snor en baard bij Tinkers, winter/zomer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

Re: Snor en baard bij Tinkers, winter/zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 05:57

haha idd Chantal, daar word een kerel jaloers van

ik vind die snor gewoon ranzig dus heb de uiteinden eraf geknipt, elke keer zit dat ding onder de bagger

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 09:16

Hier gaan de snorretjes meestal wel grotendeels weg in de zomer. Echter hebben ze hier niet zo heel veel, een paar uitstekende haren. Maar mijn merrie haar baard.. die blijft grotendeels. Ze wordt ietwat dunner, maar écht niet veel. Mijn merrie heeft dan ook wel echt dé baard van de baarden :+ Kan je vlechtjes in maken _O-
Afbeelding
Hier nu wel wat platgeschrijkt voor hoofdstel :P

En mevrouw heeft ook konthaar :')

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 09:18

Owja... konthaar... VER-SCHRIK-KE-LIJK!!! :r
Vooral in het voorjaar als de rest van het winterhaar al grotendeels weg is dan zitten die lange plukken bij de kont er nog wel aan. Lelijk aan het uitsteken.. brrr, nee die worden bij mij in de winter ook weggeknipt :')

Kaatastrof

Re: Snor en baard bij Tinkers, winter/zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 09:20

Ik zou ze beter ook wegknippen want mevrouw mest ze helemaal onder, met gevolg dat ze zo lekker aan elkaar plakken en klitten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:47

:') Ja die kont haren heeft Rogan ook

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:58

Mijn Tinker heeft een heel klein snorretje. Wel heeft ze een grote baard. Ik laat het mooi zitten, vind het wel bij een Tinker passen. En ook heeft ze konthaar. :')

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:49

Mijn Tinker is nu 9 en heeft deze winter pas echt een snor ontwikkeld. Ik vind het niet persee mooi, maar ik knip niks weg dat aan de neus/mond zit. Het is toch allemaal gevoelig en met een reden. Z'n baard heb ik vorige week wel bijgeknipt, maar laat ik met echt koud weer ook gewoon staan. Onze Tinkers beschermen zichzelf tegen de weersinvloeden, prachtig toch! :D
Maar eerlijk is eerlijk; als het niet nodig is voor het weer ben ik ook wel iemand die bijknipt en scheert. Hij hoeft niet op een KWPN'er te lijken maar hij heeft wel vaak last van de warmte met zijn dikke haarpak. :)

grifpif4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:33

die van mij heeft een baard en een snorretje , in de winter is dit meer dan in de zomer.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:11

Bij Romeo blijft het zitten, anders heb ik denk ruzie met mijn man, wil soms z'n baard eraf halen maar heb er verder geen last van dus het blijft bij willen...

SirCharly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 06:20

Bij Charly zit er een enorme snor. :P