Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[***] schreef:Typische Flemmingh om te zien
Ik heb ook een 9 jarige Flemmingh (overigens 1.70 uit moeder 1.65), ze heeft een goede Charmeur en Bon Bravour gegeven maar mochten beide iets meer ras hebben. Ze is nu drachtig van Governor.
Galaxie zou qua ras ook een optie zijn ja
Sowieso doet Flemmingh het goed bij Jazz bloed dus een zoon of kleinzoon daarvan zou ik met extra interesse naar kijken
Casarell schreef:Heb onlangs ook een jonge Jazz x Houston in training gehad, en dat was een stikfijn dier om mee te werken!!![]()
Maar ze was wel ontzettend vlug.. en dat ben ik niet meer
Emmarosaly schreef:En heb je dan nog suggesties van Jazz nakomelingen? Ik zou toch ook wel vraag een vos willen en anders zwart. Maar van kleuren heb ik ook geen verstand dus weet ook niet wat er mogelijk is
janderegelaa schreef:Emmarosaly schreef:En heb je dan nog suggesties van Jazz nakomelingen? Ik zou toch ook wel vraag een vos willen en anders zwart. Maar van kleuren heb ik ook geen verstand dus weet ook niet wat er mogelijk is
Neem Wynton, dan krijg je een zwarte of een vos. Geeft ook net wat meer opwaartse bouw mee aan je merrie.
Vesceron schreef:Ik snap je helemaal hoor, hier hetzelfde verhaal![]()
Helaas afgelopen jaar het veulentje verloren, dit jaar poging 2.
Pas maar op, in die 2 jaar zijn er ineens nog meer keuzes bijgekomen
Vesceron schreef:Dank je wel![]()
Ach ja die risico's heb je altijd net als pech, maar gelukkig gaat het meestal wel goed![]()
Gewoon vol goede moed aan poging 2 beginnen dit jaar!
Zat nog eens je OP te lezen en vind Ferdeaux toch echt wel mooi bij je merrie passen.
Galandro is wat klein toch? En je wilde liever wat vergroten dacht ik?
wanneer wordt ze dan weer gedekt?Vesceron schreef:Ik wil haar in mei of juni pas laten dekken in principe.
Ga je naar de hengstenshow van Van Uytert deze zaterdag?
Daar kun je een grote selectie aan hengsten in beweging en/of onder het zadel zien.
vond ik vorig jaar erg fijn bij het maken van mijn keuze! Ik ga dit jaar voor de leuk, gezien ik bij dezelfde hengst blijf.