Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kostolany schreef:Normaal liggen de prijzen in BE niet zo hoog hoor;) Uitgezonderd Talent daar gelaten. Maar dat is in NL ook hoor;) En ik weet niet waar het paardje staat? Wil best eens voor doen als koper en gaan kijken. Misschien als je gaat kijken er nog wat van de prijs af kan:) Wil ik best zonder dat hij het weet de deal rond maken naar jullie;)
En zou dan ook eens zeggen dat je laat keuren enz dat wil nog weleens helpen gedachten te veranderen in prijzen. Soms houden ze de hoge prijs een tijdje vol...zeker als er een paar mensen achter vragen. Maar uiteindelijk zie ik de meeste wel zakken hoor:) Weet niet of ik advertentie ergens kan zien?
veranadautje schreef:zoals het beestje op de foto staat doop ik haar om tot ezeltje.
en dat is niet banketstaaf bedoeld ik denk als ze een beetje hun best doen voor een mooie foto dat het heel anders toont.
nee ik denk dat je echt niet hoger moet gaan als 3000 euro.
en geloof me voor de prijs van 4800 kan je er van uit gaan dat ze nog wel wat maandjes te koop staat en hij vanzelf gaat zakken met de prijs.
zo snel zullen ze haar niet verkocht krijgen op die manier.Kletskousz schreef:veranadautje schreef:zoals het beestje op de foto staat doop ik haar om tot ezeltje.
en dat is niet banketstaaf bedoeld ik denk als ze een beetje hun best doen voor een mooie foto dat het heel anders toont.
nee ik denk dat je echt niet hoger moet gaan als 3000 euro.
en geloof me voor de prijs van 4800 kan je er van uit gaan dat ze nog wel wat maandjes te koop staat en hij vanzelf gaat zakken met de prijs.
Flaporen komen wel overeen hoor met mams. Die noemde we standaard flappy.
bridgetF schreef:weet je wat je zou kunnen doen:
Er naar toe, niet laten weten dat je al eerder met hem contact hebt gehad.
Je bekijkt het paard, je rijd het paard en dan doe je je bod van 3000,-
Ter ondersteuning iemand mee die ouder is en heel wijs over kan komen, wat dure termen gebruiken.
Laat je de € 3000,- zien, cash in kleine coupons van € 50,-
Heel veel mensen zwichten bij het zien van zo veel contant geld.
En zeker in coupons van € 50,- oogt het een hele hoge stapel.
Houd er wel rekening mee, dat als meneer er niet veel verstand van heeft,
het paardje niet misschien is wat het zou moeten zijn. Verkeerd ingereden of doorgereden e.d.
Het zal misschien ook niet als je oude merrie zijn, anders van karakter e.d.
Vaak denken mensen een nakomeling is precies het zelfde, maar dat valt vaak tegen.
succes
bridgetF schreef:weet je wat je zou kunnen doen:
Er naar toe, niet laten weten dat je al eerder met hem contact hebt gehad.
Je bekijkt het paard, je rijd het paard en dan doe je je bod van 3000,-
Ter ondersteuning iemand mee die ouder is en heel wijs over kan komen, wat dure termen gebruiken.
Laat je de € 3000,- zien, cash in kleine coupons van € 50,-
Heel veel mensen zwichten bij het zien van zo veel contant geld.
En zeker in coupons van € 50,- oogt het een hele hoge stapel.
Houd er wel rekening mee, dat als meneer er niet veel verstand van heeft,
het paardje niet misschien is wat het zou moeten zijn. Verkeerd ingereden of doorgereden e.d.
Het zal misschien ook niet als je oude merrie zijn, anders van karakter e.d.
Vaak denken mensen een nakomeling is precies het zelfde, maar dat valt vaak tegen.
succes