Sky_As schreef:ClaudiaHS schreef:Met Dna testen moet het mogelijk zijn haar in te schrijven bij het stamboek inderdaad.
Maar waarom zou je.
Papier is alleen interessant voor de fokkerij
Bij het KWPN niet hoor, dan zul je toch echt eerst het dekgeld af moeten rekenen als het goed is. (zou er anders uit zien, met bijv. Totilas fokken, niet afrekenen en na een paar jaar DNA test doen en er dan papier bij krijgen).
Maar dat is natuurlijk nog wel een optie. Als ze weten welke de vader is, DNA test laten doen, alsnog dekgeld betalen en papier aanvragen.
(mits de prijs er nu naar is dat het interessant is).
Jawel hoor. Dat dekgeld maakt voor het KWPN niets uit. De afdracht naar het stamboek echter wel. En doordat het dekgeld niet aan de hengstenhouder is voldaan heeft deze geen afdracht naar het stamboek gedaan...
En dan dus geen papier.
Als de ouders achterhaald zijn zal je er heus een papier voor krijgen.
) En dan heeft het stamboek nog een "efforke" gedaan omwille van het verhaal dat er bij hoorde.
ik kon haar toen flink verkopen hoor, afstammingsloos, inene was ze meer waard als een ander met afstamming.
. Ze loopt nu ook nog eens onder het zadel, is een top kinderpony en ook nog erg getalenteerd in diverse takken van de paardensport. Echt een goede merrie hoor, zo zie je maar...
, omdat een ander het niet eerder zag dan ik. En de advertentie wegklikte.
) of 2011.. en mijn vraag bij een 4 jarige is waarom is deze onbeleerd? te groot/ slap? of geprobeerd en niet voor elkaar gekregen?