Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cardy schreef:Wat ik dan weer denk... Het gaat vaak om veel geld, veel zakenmannen, connecties, etc. Er zullen genoeg invloedrijke mensen zijn die belang hebben aan een goed- of afkeuring van een hengst. Denk dat dat ook echt wel mee kan tellen, toch?
sympie schreef:ik heb al vaak Frainklin thuis aan het werk gezien, en ik moet zeggen dat hij altijd zo expressief loopt, zonder dat er enige druk aan te pas komt.. vind dit wel een hengst die zo makkelijk schakelt, en echt een gummie bal is.. ze geloven er ook echt in, vinden dit een van de beste hengsten die ze ooit hebben gehad
hij maait, dat is wel waar, maar ik denk ook dat hij veel kan toevoegen aan bepaalde merries..
Anoeska27 schreef:Sammie schreef:De hengst heeft toch ook niet van een vreemde..?
Bij mijn weten zwaait Ampere alleen achter en niet voor... Maar het is al een hele tijd geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb.
Anoeska27 schreef:[***] schreef:Dat het een speerpunt wordt is 100 % zeker binnen nu en een paar jaar door het goedkeuren van diverse hengsten met deze afwijkingen zoals Franklin en Ferdaux die behoorlijk dekken.
Ik heb Ferdeaux meerdere malen zeer kritisch bekeken, maar geen afwijking kunnen ontdekken. Ben je niet in de war met een andere hengst?
Ik heb vorige keer al een kritische opmerking op de FB pagina van het KWPN geplaatst na de hoge plaatsing van Franklin. Maar daar komt echt geen reactie op terug. Normaal gesproken ken ik JH als een zeer kritisch persoon, daarom snap ik deze beoordeling door hem ook niet.
rien10 schreef:Ik ben geen fokker. Maar.... als nou niemand (van het publiek/fokkers/merrie eigenaren) dit dier ziet zitten als vader dier, dan filtert het zichzelf uit. Hij zal niet ter dekking gevraagd worden. Dus geen nakomelinge. Of ben ik te naïef?
Sizzle schreef:Eerst maar eens zien of hij enkel machtig imponerend of dat hij machtig goed is. Dat laatste komt dan wel naar voren als hij GP mag starten, het eerste als hij ruim voor die tijd uit de ring 'verdwijnt'.