NRPS Nationale hengstenshowdag Ermelo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: NRPS Nationale hengstenshowdag Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:56

Ik ga er ook heen. Dit jaar voor het eerst

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 21:07

maj0 schreef:
FennaK schreef:
ik help het NRPS dit jaar met het organiseren van de hengstenshow..

Ze verwachten over de hele dag zo rond de 800 mensen..

De reden waarom er gekozen is voor een middag/avond programma is omdat als er mensen zijn die overdag misschien een wedstrijd hebben of iets anders hebben en dan kunnen ze alsnog 's avonds nog komen kijken.

En jullie moeten niet vergeten de goodie emmer die te koop is op die dag! Wij zijn druk bezig geweest met het vinden naar leuke sponsoren en dit is zeker gelukt! Er zitten super leuke spullen + waarde- en kortingsbonnen in! Zeker waard en leuk om te kopen! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Het gaat weer een leuke dag worden!

Hoeveel van die emmers zijn er? Is er als wij smiddags komen nog een kans dat ze er zijn of moetenbwe daarvoor echt smorgens er zijn?

Er zijn er 350 te koop en het is dan gewoon op=op! Dus als je geluk hebt zijn ze er nog.

LeMatsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:56

wij gaan dit jaar heen met onze twee hengsten van het NRPS (Le Matsjo en Be Veenstra's Hassebassie) <3

ayhno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:08

Leuk!! hopelijk zijn de wegen morgen goed begaanbaar voor jullie om die kant op te reizen

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:51

FennaK schreef:
ik help het NRPS dit jaar met het organiseren van de hengstenshow..

Ze verwachten over de hele dag zo rond de 800 mensen..

De reden waarom er gekozen is voor een middag/avond programma is omdat als er mensen zijn die overdag misschien een wedstrijd hebben of iets anders hebben en dan kunnen ze alsnog 's avonds nog komen kijken.

En jullie moeten niet vergeten de goodie emmer die te koop is op die dag! Wij zijn druk bezig geweest met het vinden naar leuke sponsoren en dit is zeker gelukt! Er zitten super leuke spullen + waarde- en kortingsbonnen in! Zeker waard en leuk om te kopen! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Het gaat weer een leuke dag worden!

Zelf ben ik niet blij met het gewijzigde uur. Als buitenlander reizen wij 3 à 4 uur ver. Het programma loopt altijd uit en dan zullen wij ergens midden in de nacht thuis komen.

Het is dat we dit jaar allebei met griep op de bank zaten dat we er niet bij zijn morgen. Nu missen we een hoop hengsten.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:55

Oh ja nog een vraag. De show wordt die ook opgenomen en later op DVD gezet en te koop aangeboden? (Indien niet misschien een tip voor in de toekomst en brengt nog geld in de stamboekkas).

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:24

petraaken schreef:
Oh ja nog een vraag. De show wordt die ook opgenomen en later op DVD gezet en te koop aangeboden? (Indien niet misschien een tip voor in de toekomst en brengt nog geld in de stamboekkas).

Dat vind ik wel een goede! Volgens mij word dat namelijk niet gedaan...

Ik ga standaard ieder jaar naar de showdag, maar dit jaar is hij heel speciaal voor mij :o Ik mag mijn hengstje meenemen *\o/*

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:30

Houd er alsjeblieft rekening mee dat er vanavond hier (zelfde weg als waar het centrum aan ligt) heel veel sneeuw is gevallen. Verkeer rijdt stapvoets en de hulpdiensten zijn al een aantal keer langs gekomen. Ik weet niet hoe lang de sneeuw nog aanhoudt en hoe de wegen morgen zijn, maar het is wel iets om rekening mee te houden.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:32

Anoeska27 schreef:
Houd er alsjeblieft rekening mee dat er vanavond hier (zelfde weg als waar het centrum aan ligt) heel veel sneeuw is gevallen. Verkeer rijdt stapvoets en de hulpdiensten zijn al een aantal keer langs gekomen. Ik weet niet hoe lang de sneeuw nog aanhoudt en hoe de wegen morgen zijn, maar het is wel iets om rekening mee te houden.

Pfoeh dat klinkt niet goed! Hopelijk zet de dooi morgenochtend vroeg in zodat de wegen weer beter begaanbaar zijn...

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:04

Rianneke schreef:
Anoeska27 schreef:

Pfoeh dat klinkt niet goed! Hopelijk zet de dooi morgenochtend vroeg in zodat de wegen weer beter begaanbaar zijn...

Ze zijn wel al heel druk met sneeuwschuivers aan de gang en het sneeuwen is inmiddels gelukkig gestopt.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 08:05

Dank voor de tip, Anouska.
Vanuit het Noorden iig geen probleem, hier schone wegen.

Jammer dat jullie ziek zijn, Petra!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 08:17

Ik zit inmiddels in de trein richting Enkhuizen om daar bij BonnyCT in de auto te stappen op weg naar Ermelo.
Heb er zin in
Vorig jaar niet geweest omdat ik geen vervoer had
Dus ben blij dit jaar wel te kunnen

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 08:22

Ik ga er later heen met mijn zoon om Marly van Ditzhuyzen en Eenhoorn's Dahman te groomen. Zij geven een demonstratie van endurance en uiteraard is Dahman te bewonderen (knapper kerel <3 )

sandra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 09:22

Degene die gaan heel veel plezier. Helaas ben ik dit jaar niet van de party kinderen zijn ziek en wil daar de oppas niet mee opzadelen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 09:39

Tjee paarden vanmorgen zelf weer gevoederd maar ik ben nu al moe. Wijs besluit dus om thuis te blijven.

Wie heeft er een videocamera bij en is bereid om de dressuurhengsten voor mij op te nemen? Ik heb interesse in zowel de nieuwe jaargang als de reeds eerder gekeurde hengsten.

Voor de rest hoop ik dat de wegen goed berijdbaar zijn.

Pasha_2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 10:29

Heel veel plezier allen! Voor degene die zelf hengsten hebben lopen, heel veel succes!
Beterschap voor degene die ziek thuis blijven.

Helaas ben ik er ook niet bij, maar mocht iemand filmen/foto's maken, houd ik mij aanbevolen (vooral van de kür op muziek van Travolta's Nieuwmoed, de pa van een van de veulens bij ons op stal).

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 11:06

De weg lijkt nu goed te doen.

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:53

Ik ga er nu naartoe, alleen dit keer :=
Ben heel erg benieuwd! Ik ga om foto's te maken, maar ik weet waarschijnlijk niet welk paard welke is. Maar ik heb dan dus wel foto's :)

Pasha_2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 13:45

WildDreams schreef:
Ben heel erg benieuwd! Ik ga om foto's te maken, maar ik weet waarschijnlijk niet welk paard welke is. Maar ik heb dan dus wel foto's :)

Tof!! Heel veel plezier!

Fototip: maak van de catalogus/scherm waar de naam vh paard op komt tussendoor foto's van de namen vd paarden. Dan kun je ze bij het bekijken eenvoudig sorteren per paard

Ben erg benieuwd ;)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 17:29

WildDreams heb je foto's van Roman Lifestyle?
Zwarte hengst 2x in de baan geweest met een ruiter met een zilveren cap

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 11:43

De weg was gelukkig goed begaanbaar, maar hoe dichter we bij Ermelo kwamen hoe witter de omgeving werd :D

WildDreams schreef:
Ik ga om foto's te maken, maar ik weet waarschijnlijk niet welk paard welke is. Maar ik heb dan dus wel foto's

Heb je toevallig foto's van nummer 31? Bruine D ponyhengst met lichtere staart van de nieuwe jaargang?

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 11:44

WildDreams schreef:

Of je maakt een topic aan met fotos kan iedereen zn favoriet bekijken :D

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 11:55

niemand die er met een videocamera was?

Pasha_2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 12:23

maj0 schreef:
WildDreams schreef:

Of je maakt een topic aan met fotos kan iedereen zn favoriet bekijken :D

*\o/* :D

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 12:53

Ik heb er 700 waarvan heel veel mislukt zijn omdat er te weinig licht was :')
Ik zal er vandaag wel een paar uitzoeken en een topic maken :)
Van die man met de zilveren cap heb ik er wel een paar, geen hoogstandjes maar goed. Van die D pony weet ik het niet zeker, ik zal even kijken