Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maj0 schreef:FennaK schreef:ik help het NRPS dit jaar met het organiseren van de hengstenshow..
Ze verwachten over de hele dag zo rond de 800 mensen..
De reden waarom er gekozen is voor een middag/avond programma is omdat als er mensen zijn die overdag misschien een wedstrijd hebben of iets anders hebben en dan kunnen ze alsnog 's avonds nog komen kijken.
En jullie moeten niet vergeten de goodie emmer die te koop is op die dag! Wij zijn druk bezig geweest met het vinden naar leuke sponsoren en dit is zeker gelukt! Er zitten super leuke spullen + waarde- en kortingsbonnen in! Zeker waard en leuk om te kopen!![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat weer een leuke dag worden!
Hoeveel van die emmers zijn er? Is er als wij smiddags komen nog een kans dat ze er zijn of moetenbwe daarvoor echt smorgens er zijn?
FennaK schreef:ik help het NRPS dit jaar met het organiseren van de hengstenshow..
Ze verwachten over de hele dag zo rond de 800 mensen..
De reden waarom er gekozen is voor een middag/avond programma is omdat als er mensen zijn die overdag misschien een wedstrijd hebben of iets anders hebben en dan kunnen ze alsnog 's avonds nog komen kijken.
En jullie moeten niet vergeten de goodie emmer die te koop is op die dag! Wij zijn druk bezig geweest met het vinden naar leuke sponsoren en dit is zeker gelukt! Er zitten super leuke spullen + waarde- en kortingsbonnen in! Zeker waard en leuk om te kopen!![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat weer een leuke dag worden!
petraaken schreef:Oh ja nog een vraag. De show wordt die ook opgenomen en later op DVD gezet en te koop aangeboden? (Indien niet misschien een tip voor in de toekomst en brengt nog geld in de stamboekkas).
Ik mag mijn hengstje meenemen
Anoeska27 schreef:Houd er alsjeblieft rekening mee dat er vanavond hier (zelfde weg als waar het centrum aan ligt) heel veel sneeuw is gevallen. Verkeer rijdt stapvoets en de hulpdiensten zijn al een aantal keer langs gekomen. Ik weet niet hoe lang de sneeuw nog aanhoudt en hoe de wegen morgen zijn, maar het is wel iets om rekening mee te houden.
Rianneke schreef:Anoeska27 schreef:Houd er alsjeblieft rekening mee dat er vanavond hier (zelfde weg als waar het centrum aan ligt) heel veel sneeuw is gevallen. Verkeer rijdt stapvoets en de hulpdiensten zijn al een aantal keer langs gekomen. Ik weet niet hoe lang de sneeuw nog aanhoudt en hoe de wegen morgen zijn, maar het is wel iets om rekening mee te houden.
Pfoeh dat klinkt niet goed! Hopelijk zet de dooi morgenochtend vroeg in zodat de wegen weer beter begaanbaar zijn...
) 
WildDreams schreef:Ik ga er nu naartoe, alleen dit keer
Ben heel erg benieuwd! Ik ga om foto's te maken, maar ik weet waarschijnlijk niet welk paard welke is. Maar ik heb dan dus wel foto's

WildDreams schreef:Ik ga om foto's te maken, maar ik weet waarschijnlijk niet welk paard welke is. Maar ik heb dan dus wel foto's