Fjordcup wedstrijd 7 maart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renee_S

Re: Fjordcup wedstrijd 7 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 14:31

Aah super fijn! goed om te horen. Ves barst van de wedstrijdervaring dus die kijkt nergens van op... Ofja, hij wordt gespannen maar gaat niet gek doen. Ik ben twee x 2e geworden met 199 en 195 punten dus ook zeer tevreden! Als het zo goed blijft gaan, en meneer raakt niet meer geblesseerd, vraag ik waarschijnlijk volgend jaar een startpas aan

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 16:27

Zo, dat zijn fijne punten, gefeliciteerd! Daar voor hoef je het officiële starten dus niet te laten ;)

lovelyfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:01

Klinkt erg leuk zo'n wedstrijd met allemaal fjorden. Graag zou ik wat informatie hier over willen: Moet je al eerder wedstrijd hebben gereden, kun je ook meedoen als je alleen maar recreatief hebt gereden etc. Als ik wat meer info hier over heb, misschien tot volgend jaar *\o/*

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:09

lovelyfjord schreef:
Klinkt erg leuk zo'n wedstrijd met allemaal fjorden. Graag zou ik wat informatie hier over willen: Moet je al eerder wedstrijd hebben gereden, kun je ook meedoen als je alleen maar recreatief hebt gereden etc. Als ik wat meer info hier over heb, misschien tot volgend jaar *\o/*

Het is ook erg leuk! Ik heb gewoon recreanten gestart, zoals velen anderen. Je hoeft dus geen startkaart ofzo te hebben.

lovelyfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:12

Klinkt echt heel leuk! Zijn er al data bekent voor volgend jaar?