lailapri schreef:Ik ben wel in voor een kleintje
Hij is heel erg stoer en vooral heel betrouwbaar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lailapri schreef:Dan ga ik hem volgen![]()
Ik heb nog wat interessante hengsten gevonden, misschien weet iemand er meer van:
http://www.hengste-rohmann.de/Site/inde ... -2014.html
http://www.hengste-rohmann.de/Site/inde ... choen.html
http://hengststation-gernholt.de/unsere ... nz-at.html
LeMatsjo schreef:denk niet dat dat slim is want dan moet het verstuurd worden. dan is de kans groter dat ze niet drachtig word.
Is HAB Valkarios niet iets trouwens of vind je zijn aandeel Arabisch bloed te hoog?

Set_Elkol schreef:Is HAB Valkarios niet iets trouwens of vind je zijn aandeel Arabisch bloed te hoog?
Rianneke schreef:Set_Elkol schreef:Is HAB Valkarios niet iets trouwens of vind je zijn aandeel Arabisch bloed te hoog?
Oeh die is wel erg leuk!!!
Wat vind je trouwens van Gin Power? Een jonge Power and Paint die ook al bij het Welsh ggk is? Heb hem vorige week in Utrecht gezien (rontgen en sperma onderzoek voor het nrps) en ik vind hem erg leuk! Ik let altijd erg op karakters en ik vond hem lekker relax in Utrecht en dat terwijl er naar mijn idee toch best veel gebeurd op zo'n dag.
LeMatsjo schreef:Rianneke schreef:Oeh die is wel erg leuk!!!
Wat vind je trouwens van Gin Power? Een jonge Power and Paint die ook al bij het Welsh ggk is? Heb hem vorige week in Utrecht gezien (rontgen en sperma onderzoek voor het nrps) en ik vind hem erg leuk! Ik let altijd erg op karakters en ik vond hem lekker relax in Utrecht en dat terwijl er naar mijn idee toch best veel gebeurd op zo'n dag.
ik heb hem gezien op de hengstenkeuring van de welsh en het NRPS ik vind zelf dat hij best wel beknopt is en een korte rug heeft!
lailapri schreef:Ik ga thuis eens in het nrps nieuws kijken
Hij zet daar "zijn hals er op" en dan lijkt hij misschien wel wat korter/beknopt. Maar in het echt vind ik het qua model een erg aansprekende hengst!hooffie schreef:Ik vind hem juist niet kort in de rug! Of ik moet me vergist hebben in de pony (er waren meerdere valken)Maar mijn beeld bij hem was juist eerder dat hij een wat lange en weke/arm bespierde rug had. Maar kwa uitstraling en voorkomen zeker de uitschieter van de nieuwe jaargang.
De NRPS showdag! Dan weet je ook of desbetreffende hengsten echt door zijn... hooffie schreef:Ik vind hem juist niet kort in de rug! Of ik moet me vergist hebben in de pony (er waren meerdere valken)
Maar mijn beeld bij hem was juist eerder dat hij een wat lange en weke/arm bespierde rug had.
Maar kwa uitstraling en voorkomen zeker de uitschieter van de nieuwe jaargang.
LeMatsjo schreef:nog gefeliciteerd met je hengst he!!
Rianneke schreef:LeMatsjo schreef:nog gefeliciteerd met je hengst he!!
Jullie ook!!
Vind de nieuwe jaargang echt interessant te noemen. Normaal heb ik altijd minder hengsten die mij aanspreken/waar ik wat mee kan qua bloedlijnen. Maar ik denk dat ik dit jaar te weinig merries heb om te dekken als ik alle dieren wil gebruiken die ik leuk vind