welsh cob hengst voor kwpn merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: welsh cob hengst voor kwpn merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 21:27

Er is op bokt ook nog iemand met een gave valk cob hengst. Ik kan je haar naam voa pb wel doorgeven. Zit ook op facebook

moor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 08:36

Cemlys: Grote maat valk hengst?! daar ben ik wel benieuwd naar!!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 08:42

Hou rekening met het feit dat als je outcross toepast je met deze merrie wel een hele grote zou kunnen fokken. Ook met een een kleine hengst.

Ik zou overigens gewoon een welsh Cob kopen als je die leuk vind.

W_Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 08:53

Als je dan niet de verbeterpunten van je merrie kent, heb je dan op zijn minst een goede standfoto en je eigen wensen wbt het veulen?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 14:21

W_Empress schreef:
Als je dan niet de verbeterpunten van je merrie kent, heb je dan op zijn minst een goede standfoto en je eigen wensen wbt het veulen?

Een goede fokker wil zijn volgend veulen verbeteren, hij weet daarom de verbeterpunten maar ook de sterke kanten van zijn merrie, die behouden moeten blijven. TS wil waarschijnlijk vermeerderen. :D Dat is iets heel anders. ;)

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 19:40

Als je een 2jarige nakomeling Sublime x KWPN-merrie wil zien, kan je mss naar W.Y.W.S. in Heinekenszand (13/12) komen kijken.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 11:08

Luxer hoeft niet te betekenen bloederiger. Ik ken nrpsers die luxe zijn en fokken maar super lief en werkwillig zijn.

Mijn advies is ook koop een leuke cob. Voor je met dit veulen wat kan zijn wel ook vier jaar verder en kan me niet voorstellen dat je binnen nu en vier jaar later geen passende cob tegen het lijft bent gelopen.
Wil je toch fokken met de merrie, plaats dan een foto en geef aan wat je zelf anders of beter zou willen. Dan kunnen we met ze allen kijken wat voor cob of eventueel andere hengst erbij zou passen.