. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
lamee_akyro schreef:Ik rijd mijn haflinger op een enkel gebroken d-tres maar wel met rolletjes in koper smaak zodat ie hem niet makkelijk kan vastpakken. Als ik ga buitenrijden of springen heb ik een een bolletjes bit in hangen die helemaal beweegbaar is zeg maar. Hij heeft gewoon 2 stangetjes als uiteindes en in de mond is het helemaal flexibel. Echt een heel fijn bit
kiddokids schreef:lamee_akyro schreef:Ik rijd mijn haflinger op een enkel gebroken d-tres maar wel met rolletjes in koper smaak zodat ie hem niet makkelijk kan vastpakken. Als ik ga buitenrijden of springen heb ik een een bolletjes bit in hangen die helemaal beweegbaar is zeg maar. Hij heeft gewoon 2 stangetjes als uiteindes en in de mond is het helemaal flexibel. Echt een heel fijn bit
Die d trens heb ik ook liggen zou eens kunnen proberen
Heb jij van dat andere bitten een plaatjeof linkje
let wel op je mag hier NIET mee starten
let wel op je mag hier NIET mee startenkiddokids schreef:Ja hoor ik heb hier de link ervanlet wel op je mag hier NIET mee starten
http://www.drunensruiterhuis.nl/overige ... 669/page/2
Het is echt een heeeel fijn bit. Mijn haflinger is heel sterk en heeft ook een mooie ondernek, maar hier loopt ie echt heel fijn op. Echt een aanrader!!