Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Splinterz schreef:Mike is maandag geschoren, ook mooi zwart onder weg gekomen. Zadeldekje is blijven staan, mooi om dat verschil te zien.
Dit jaar dus toch wat later in het seizoen. Daarnaast scheelt het ook veel of ze al onder een denken hebben gestaan. Die van mij loopt ook als hij geschoren is gewoon 12u per dag buiten in alle omstandigheden uiteraard wel met een goede dikke deken maar wel zonder hals want die trekt hij er zelf steeds af. 's nachts wel op stal maar in een buitenstal.
nikkietjuh schreef:Die van mij loopt ook als hij geschoren is gewoon 12u per dag buiten in alle omstandigheden uiteraard wel met een goede dikke deken maar wel zonder hals want die trekt hij er zelf steeds af. 's nachts wel op stal maar in een buitenstal.
Splinterz schreef:nikkietjuh schreef:Die van mij loopt ook als hij geschoren is gewoon 12u per dag buiten in alle omstandigheden uiteraard wel met een goede dikke deken maar wel zonder hals want die trekt hij er zelf steeds af. 's nachts wel op stal maar in een buitenstal.
Hoeveel grams zou jij nu, met dit weer, opleggen?