Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anneliesdj schreef:O wauw wat een beauty, ik ben heel benieuwd of je er wat mee kan qua keuringen ed.
Waar wil je hem aanbieden? Ik denk dat er weinig stamboeken zijn die enthousiast worden van de kleur (helaas).
Fijn dat hij al zo braaf is.
Ik ben wel benieuwd naar meer foto's, en wat is de volledige afstamming?
littleroosie schreef:Hij is een Haico x Sunny af Hojmark.
[ Afbeelding ]
Ik ben bang dat het NAS hem niet wil vanwege zijn bont.

Share schreef:Ik heb dit paard destijds ook gezien. Na het zien van een filmpje in beweging, viel hij me toch wat tegen maar die bak was ook niet optimaal. Ben wel benieuwd hoe dit paard het verder gaat doen want een ding is zeker. Hij is knap!!!
xLydiaax schreef:Vanavond voor het eerst er op gezeten en gestapt een gedraafd ! hij pikt alles heel goed op en is super braaf ! vorige week kennis laten maken met zadel en deken vind het allemaal nog wel spannend maar neemt ons vertrouwen aan.
Dees schreef:xLydiaax schreef:Vanavond voor het eerst er op gezeten en gestapt een gedraafd ! hij pikt alles heel goed op en is super braaf ! vorige week kennis laten maken met zadel en deken vind het allemaal nog wel spannend maar neemt ons vertrouwen aan.
Heb er wel moeite mee dat je er nu al op zit, moet ik je bekennen....
Dat beestje is geboren in 2012, dus die is nog geen 3!
Wil je niet veel te snel?