hoe zien jullie de shetlander?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe zien jullie de Shetlander?

Kleine klere pony's
1 (1%)
Leuke grasmaaiers
13 (13%)
Leuke kinderpony's
11 (11%)
Leuke veelzeidige pony's (recreatie)
25 (26%)
Leuke veelzeidige pony's (sport)
9 (9%)
Anders
4 (4%)
Combi van bovenstaande opties
30 (32%)

Totaal aantal stemmen: 93

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:10

Dyonne schreef:
Voor de sport, sorry, dan vind ik ze minder. Recreatiesport gaat wel. Maar ik merk dat je ook bijvoorbeeld aangespannen snel toch meer moeite moet doen. Ik weet iemand die met Shetten wel vrij hoog rijd, maar er wel veel voor moet doen.

http://www.paardensport.nl/wedstrijdspo ... p?nid=3255

Citaat:
Tijdens de drukbezochte menwedstrijd op de terreinen van het Hippisch Centrum in Deurne konden de rijders in alle disciplines weer punten behalen voor de diverse Men Cups. Deurne was tevens het toneel voor het Nederlands Kampioenschap vierspan pony’s.

Aart van de Kamp schreef met zijn bonte Shetlanders voor de negende maal de nationale titel op zijn naam.

Er moet misschien meer moeite voor gedaan worden, maar uiteindelijk redden ze het ook in de sport Haha!

Kijk en dat je het niks vind, daar kan ik me niet druk om maken, iedereen heeft een eigen mening, en daar is niks mis mee Haha! (zou toch erg zijn als iedereen dezelfde mening had? )

Ik vind shetten gewelding, en zo zijn er meerderen, maar zo houd ik weer niet van arabieren, en een ander weer wel Haha!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 09:31

Combi, sommige zijn leuke kinderpony s, andere leuke veelzijdige recreatie/sportponytjes. Klerebeesten vink t in ieder geval niet, want de mensen doen er zelf niks mee, dus die beesten kunnen dan gewoon vervelend zijn. Eerder vond ik het trouwens wel kleine.. dingen... Bloos waar je toch niet zoveel aan had. Maar toen ik mn oude shetlander krijg dacht ik er wel anders over *LOL* Hij was namenlijk een super leuk kinderponytje, nou ja meestal dan Schijnheilig Ik kon er op rijden, hij kon voor de kar en een beetje VD. Superleuk vind ik ze nu, die shetjes *LOL* OK dan! Pling

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:51

Berdientje"]
[quote="Dyonne schreef:
Voor de sport, sorry, dan vind ik ze minder. Recreatiesport gaat wel. Maar ik merk dat je ook bijvoorbeeld aangespannen snel toch meer moeite moet doen. Ik weet iemand die met Shetten wel vrij hoog rijd, maar er wel veel voor moet doen.

http://www.paardensport.nl/wedstrijdspo ... p?nid=3255

Citaat:
Tijdens de drukbezochte menwedstrijd op de terreinen van het Hippisch Centrum in Deurne konden de rijders in alle disciplines weer punten behalen voor de diverse Men Cups. Deurne was tevens het toneel voor het Nederlands Kampioenschap vierspan pony’s.

Aart van de Kamp schreef met zijn bonte Shetlanders voor de negende maal de nationale titel op zijn naam.

Er moet misschien meer moeite voor gedaan worden, maar uiteindelijk redden ze het ook in de sport Haha!

Kijk en dat je het niks vind, daar kan ik me niet druk om maken, iedereen heeft een eigen mening, en daar is niks mis mee Haha! (zou toch erg zijn als iedereen dezelfde mening had? )

Ik vind shetten gewelding, en zo zijn er meerderen, maar zo houd ik weer niet van arabieren, en een ander weer wel Haha!
[/quote]
Ik vind Shetten wel leuk hoor, maar niet voor mij. Als ze leuk aangespannen lopen vind ik best mooi. En leuk gereden worden vind ik ook fantastisch, alleen is het voor mij niets. Ik kan er niet op rijden, en alleen voor aangespannen ga ik geen shetlander aanschaffen.
Overigens Arabieren vind ik vaak minder leuk als Shetten Haha! .

En wat betreft sport baseer ik vooral op de dressuursport aangespannen. Ik weet dat ze het wel kunnen. Maar ik ken een paar mensen die met Shetten mennen en eerlijk toegeven dat het moeilijk is. Wat ik heel goed begrijp. Ze kunnen best leuk lopen, maar moeten wel dezelfde proef lopen als een pony van 1.50m. Daar starten ze gewoon tegen. Dus ook in zo'n grote bak is het vaak te zwaar voor de kleine pony's.

Maar ze kunnen het idd wel, en daar heb ik toch altijd wel bewondering voor. Ook diegenen die ermee rijden, want het is vaak toch extra werken.

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:53

ik ben helemaal gek van shetlanders Haha! ik heb ook anders gekozen want ik ben echt gewoon dol op shetlanders (vooral Evelien). Ik vind het grappig om te zien of mee te maken als ze weer eens een "shettenactie" hebben *LOL* ze zijn echt leuk en heel veelzijdig Haha!

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:57

Ik heb gekozen voor de veelzeidige pony (recreatie)

Eerst zag ik shetlanders wel als de eerste optie, kende alleen maar bijtende Shetlanders Scheve mond

Maar ze hebben een superleuk karakter!! Ik heb zoveel van ze geleerd! En als je iets fout doet laten ze je het echt wel merken Haha!
Ze kunnen enorm eigenwijs kijken Haha!
En ze zijn heeeerlijk om mee buiten te rijden, schrikken nergens van!!

Als je op een Shet rijd, tsja, misschien ziet het er niet altijd even mooi uit. Maar je doet er de pony meestal een groot plezier mee!! Ze genieten ervan om lekker buiten te rijden!! En er zijn vast shetlanders die in de bak rijden ook leuk vinden, alleen ken ik ze niet Knipoog
Als je te zwaar bent laten ze het wel merken, daar ben ik zeker van Lachen
De meeste doen trouwens toch alleen dingen die ze leuk vinden, als ze iets niet leuk vinden laten ze je het echt wel merken Clown

Shetlanders zijn lang niet altijd goede kinderponys!! Ken er meer die het niet zijn dan wel Knipoog

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:04

Als onze leuke toekomstige grasmaaier en gezelschapsmaatje voor Fayette Haha!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:32

ik anders en ook leuke veelzeidigheidspony‘s verder vind ik het leuke pony‘s om te zien een beertje op 4 benen !!