veulens van ferdeaux

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

s0173957

Re: veulens van ferdeaux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 08:45

Beetje rare redenering.
Is evengoed een product van die hengst è... je baseren op 1 veulen moet je sowieso al niet doen en bij elke beoordeling kijk je sowieso ook naar de moederlijn.

Ik snap wat je wilt zeggen, maar ben niet helemaal akkoord.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:00

Natuurlijk baseer ik me niet op 1 veulen, maar vergis je er niet in hoe vaak hij is geadviseerd op een merrie met Grib-bloed. Ik heb er pas eentje voorbij zien komen waarbij er geen Grib in de lijn zit.

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:03

En valt die dan juist op of is die totaal anders?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:05

Qua exterieur is hij niet totaal anders. Qua beweging durf ik het niet te zeggen, want het is de enige die ik in beweging heb gezien.

spekenham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 13:09

Anoeska27 schreef:
Qua exterieur is hij niet totaal anders. Qua beweging durf ik het niet te zeggen, want het is de enige die ik in beweging heb gezien.

maar hoe was he tveulen dan viel het mee of tegen in beweging?

Ik heb idd ook ferdeaux als advies gekregen om mijn gribaldi merrie mee te dekken blijkbaar vinden ze het voort vrij "normaal" bij het kwpn om een beetje inteelt te doen. Overigens vind ik het bij de combi Ferdeaux x gribaldi wel meevallen ik bedoel bordeaux is united x ferro en dan pas krijg je op papier te staan dat united een krack x gribaldi is dus ik denk zelfs da the tnie teens meer op he tpapier komt te staan maar er net afvalt.

Ik zelf ben heel benieuwd naar de ferdeaux veulens al dan niet in combi met gribaldi.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:33

Ik ben absoluut niet tegen alle lijnenteelt, maar wel tegen lijnenteelt met bepaalde hengsten zoals oa Gribaldi. Niet dat het niet mag, want dat moet ieder voor zich weten. Ik zou het zelf gewoon echt niet doen.

Maar als jij ze zoekt met Gribaldi in de lijn, dan zijn er genoeg waar je even kunt gaan kijken.