. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

XxLiEsJuHhxX schreef:_clau_1991 ik hoop het.Maar ach als ze het niet haalt is het ook niet erg.
![]()
gr_roos Hoe moest je dat ook al weer eens meten? Dan doe ik dat morgen eens.
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/73602
yeentll schreef:Ik ga met die van mij naar de informatie avond van het KWPN in Bodegraven 17 december. Hier wordt uitgelegd wat het ideale exterieur is voor een sportpaard en gaan ze de meegebrachte merries 'keuren'. Uiteraard niet officieel, wel is het mogelijk om dan gelijk je merrie op te laten nemen in het stamboek voor een gereduceerd tarief. Ben erg benieuwd wat ze over die van mij te vertellen hebben. En dan weet ik gelijk of ik haar dit voorjaar al wil gaan voorbrengen of misschien toch het jaar daarop. Zijn er meer mensen die in Bodegraven zijn de 17de? Het is trouwens alleen voor mensen uit Zuid-holland.
Doen jullie nog iets qua voorbereiding hiervoor of niet? Ik longeer hem nu 1/2 keer per week maar verder doet hij nog niets. 

yeentll schreef:Leuk Marijkeeee! Heb je misschien wat tips waar je echt op moeten letten tijdens het keuringsklaar maken?

Ik vond het super leuk en met mijn andere merrie Rhodium x Krack C gaan we dit jaar ook zeker naar de keuring!
Carmuh schreef:mijn merrie is vandaag naar de kliniek geweest voor de PROK keuring, volgens de dierenarts alles goed, nu wachten op bericht van het kwpn....iemand enig idee hoe lang dit ongeveer kan duren?
Heb hiervoor altijd een fries gehad dus geen ervaring met het kwpn en ook niet met een merrie.
Heb haar inmiddels een mand in mijn bezit en ben lid geworden van het kwpn, ook inmiddels haar op mijn naam laten zetten en nu dus laten prok-ken in de kliniek.
Het papier moet ik nog opsturen om op mijn naam te laten zetten maar heb hier expres me gewacht i.v.m het prokken. Moet ik nou via mijn kwpn ook een prok certificaat aanvragen of kan dit pas nadat ik bericht heb gehad van het kwpn. En moet ik nu het papier al opsturen of als ik bericht heb gehad van het kwpn?
al mooi aan de maat!