Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hoogendroog schreef:Uh Namelus is Concorde x Joost x Abgar... drie keer raden waar het karakter vandaan komt. Good old topper Concorde!
Mij maakt t niet uit. merelhof schreef:Cicero ben ik zelf dan weer niet zo gek van, heb er al een aantal fijne paarden van gezien,maar ook heel gewone, maar zelf ontgoochelde hij me al eens, hij durfde er op geregelde basis wel eens drie afstampen, een echte goeie doet dat niet (mijn bescheiden mening).
Venthe schreef:Hihi ben nu zelf ook even in de war
R12312 jij hebt het dus over Dexter? Dat ik dexter beter niet kan doen ivm met karakter van Namelus wat er achter zit?
hoogendroog schreef:Wat is mis met bloederig en ril? Namelussen zijn zeer graag gezien (de handel is er gek op), dus kennelijk is er weinig mis mee? TS kan overweg met een NU, dus die kan wel sturen.
Lees net post van Besita: mooi bloed!!! Maar komt het karakter bij de jouwe mogelijk van Hors la Loi, die stond nou niet bepaald bekend om z'n doetjes.
sharon488 schreef:ik heb hier ook niet veel verstand van,
maar wat vind je van Sir Oldenburg?
Ik ken een aantal super nakomelingen van hem, die hebben echt top bewegingen en ook ontzettend groot. (weet niet of die altijd zijn lengte door geeft)
*ik weet ook niet of je nog sperma van hem kan krijgen maar ik geloof het wel*
succes met je zoektocht! ik volg even, altijd wel intressant!
R12312 schreef:sharon488 schreef:ik heb hier ook niet veel verstand van,
maar wat vind je van Sir Oldenburg?
Ik ken een aantal super nakomelingen van hem, die hebben echt top bewegingen en ook ontzettend groot. (weet niet of die altijd zijn lengte door geeft)
*ik weet ook niet of je nog sperma van hem kan krijgen maar ik geloof het wel*
succes met je zoektocht! ik volg even, altijd wel intressant!
Je mag niet vloeken![]()
![]()
Sir Oldenburg op deze merrie..................
maar persoonlijk vind ik het een goede hengst 
Ik zie namelijk best veel hele fijne Namelus-nakomelingen voorbij komen en van Ultimo heb ik al zoveel rillerige dieren voorbij zien komen dat ik daar bij mijn bloedmerrie niet eens over wil nadenken