Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cayenne schreef:Ik bedoel het niet rot, maar ik moet zeggen dat ik het interessante papier er niet zo aan af zie. Moeder is veulenboek en verder enkel wat sterretjes in de moederlijn. Elcaro x B. Raimond is ook niet zo bijzonder.
Ik zou er ook een fijne allrounder op zetten. Is ze zelf weleens op de keuring geweest?
amaze schreef:Interessant gefokt ? Niet echt ...
Dit vond ik de KWPN site :
SPORTNAAM NAOMI
SPORTNIVEAU RUITER
DR NED L2
KEURINGEN
DATUM KEURINGTYPE LOCATIE UITSLAG PLAATSING
18-06-2003 Lokale Stamboek Keuring Zuid Holland Alblasserdam
BOVENBALK SCORES
OMSCHRIJVING WAARDE
Exterieur 58
Bewegen 63
Springen 58
Trek je conclusie ....
lizy29 schreef:Dank je wel Fargo. Ik ben zelf niet heel bekend met de bloedlijn dus deze info kunnen we zeker meenemen in de hengstenkeuze. We hebben inmiddels wel gemerkt dat het een hele lieve aanhankelijke merrie is die graag voor je werkt. Maar ze heeft zeker wel pit.
Voor nu staat de dekking even on hold tot volgend jaar. Het word nu gewoon te veel een gehaaste keuze en we willen een goed overwegen beslissing nemen. We gaan ons er dus komend jaar goed in verdiepen en hengsten in de gaten houden. Als de merrie dan volgend jaar nog steeds goed gezond is en hopelijk een stuk fitter doordat we haar weer oppakken laten we haar checken door de DA. Geeft die akkoord laten we haar dan dekken.