Callisto04 schreef:amyz schreef:Hengst is schitterend, kan niet anders zeggen. Heel relaxed ook.
Ben er zelf ''maar'' twee keer geweest tot dusver aangezien het nogal een eindje rijden was. Inmiddels zijn ze verhuisd en voor mij dichter in de buurt![]()
Paola is echt een heel fijne vrouw, heeft het allerbeste met haar dieren voor en ze hebben daar echt een klein paradijsje. Mijn merrie heeft echt een geweldig goede start/basis gehad daar en daar pluk ik elke dag weer de vruchten van.![]()
Mijn merrie is de Straight Egyptian Promises Nashwa (haar ga ik volgende maand dekken voor het eerst toevallig). Dus geen vlekken![]()
Maar is echt een betrouwbaar adres
Peterina bedankt, altijd leuk om weer eens voor mij onbekende lijnen tegen te komen.. Moederlijntje is me wel vrij bekend maar de vaderlijn ken ik echt totaal niet, maar wat een gaaf dier zeg!
Welke hengst heb je gekozen? Ik zal vanavond nog eens kijken in je profiel voor de merrie.
Deze knappe kerel:

Reeds met vlag en wimpel geslaagd voor het medische deel in Utrecht... Veel beweging, nog meer maat en een verschrikkelijk goed en werkwillig karakter met veel go en een heel goed lijf. Maar goed, ik ben misschien een beetje bevooroordeeld ook
Gaat wel erg OT zo trouwens, sorry TS!