Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zinzi_jewel schreef:Het is een standaard maatje voor een shet. Zeker als je zo,n kleine maat shet hebt kun je er niet veel grotere Kids opzetten.
roooooss schreef:wij hebben een wintec kids zadeltje liggen, echt een super zadel en gaat al erg lang mee. er ligt en dus gemakkelijk door kinderen te tillen, daarnaast zit het ook prima volgensmij (heb het zelf nooit geprobeerd)
die is ook super fijn, alleen geen schapenvachtje.
Keet schreef:Ik heb een barefoot barebackpad Pol013die is ook super fijn, alleen geen schapenvachtje.
Heb een norton zadeltje liggen en een Thorowgood. Omdat ik er maar 1 gebruik mag de Thorowgood 14" de deur uit
JoopC schreef:Open ogen bij de kringloop/tweedekans!
Ik heb een enig zadeltje gevonden bij de tweedekans, erg leuk en voor weinig. Ligt prima, prima staat... Je weet maar nooit. In Amersfoort liggen ze er vaker.
stitchlover schreef:JoopC schreef:Open ogen bij de kringloop/tweedekans!
Ik heb een enig zadeltje gevonden bij de tweedekans, erg leuk en voor weinig. Ligt prima, prima staat... Je weet maar nooit. In Amersfoort liggen ze er vaker.
Bedankt voor je reactie, nog niet aan gedacht. Je bedoelt de gewone kringloopwinkel zeg maar?
Helaas ligt amersfoort ernstig uit de richting, hihi.
Heb een Harry's horse kids zadel geprobeerd, alleen dat ligt voor geen meter. Het zadel lag recht op de ruggengraat en de zijkanten schommelden daarom als een wip heen en weer. Hebben alle kunststof shetlander zadeltjes zo een pasvorm? Zo ja dan moet ik sowieso naar een Engels model gaan kijken