Hoewel ik niet twijfel of merrie nog gewoon netjes drachtig kan worden, ze is wel al weer 17 hè. Beter een hengst die goed raak schiet voor de zekerheid
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus eerder ging wat lastig

Wel fijn om dan een ervaren hengstenhouder wbt hengst én een hoop ervaren fokkers op stal zelf eromheen te hebben.
). Qua bewegen zie je Balzflug er wel duidelijk in terug. Haar eerdere veulens heeft ze iig flink gestempeld, vooral de tweede is precies moeders qua bouw, lopen en houding van wat ik aan beelden heb gezien. Dus het zal mij ook benieuwen wat het dit maal wordt
ze blijft bruin, en vertoont een grote voorkeur voor galopperen en springen boven draven dus ik geloof dat het met het fokdoel 'allround' wel goed zit 

En voor de duvel niet bang, moeders stond nadat ik gisteren een speelbal opgehangen had in de stal een kwartier lang compleet van de leg in een hoekje ernaar te blazen maar de kleine was er binnen de minuut al mee aan het stoeien
Dapper ding!
Ze draaft nu wel met regelmaat stukjes en dat ziet er dikke prima uit, maar heeft echt een hele sterke voorkeur voor galop. Ik zeg: eventingpaard

mits ze een beetje leuk opdroogt natuurlijk)
Wat een mooi eerste fokproduct.Nogmaals gefeliciteerd!