set_elkol schreef:ze bedoelt denk ik in beide gevallen APHA
Dan zou ze het catagorisch fout typen, dat denk ik niet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pitamientje schreef:@cayenne omdat jij een redactrice/journaliste bent denk je dat je alles zo bot moet neer zetten. ik ken mensen die redactie's schrijven tussen de regels door kunnen lezen en het verhaal wel begrijpen. heb al geschreven dat ik het zo spontaan heb geschreven, maar waarschijnlijk ben ik misschien te gek met mijn dieren dat ik dit erg wondelijk vind wat hier gebeurt is en dat te snel geschreven heb. En ik maar een normaal mens ben die iets spontaans heb gedaan en hier gelijk zo afgezeken moet worden. dit is zo not done sorry

pitamientje schreef:ik ken mensen die redactie's schrijven tussen de regels door kunnen lezen en het verhaal wel begrijpen.
pitamientje schreef:Als aller eerste, het is van de geplande hengst, de andere hengst is nog een jaarling die heeft een trap nodig als hij het zou willen
Als tweede, we gaan voor altijd naar curacao.
Als derde, het veulen blijft hier tot het 3 jaar is en dan komt deze over naar curacao. Ik ben niet dom dat ik dit een veulen aan zou doen om zo'n reis te maken. Heb echt wel hersens in me hoofd.
Als vierde ik wist niet, dat er zoveel zeurders hier waren die gelijk weer een ander discussie op gang willen brengen dan nodig is.
Als vijfde, ik was zo verrast, dat ik door heb geschreven, maarja blijkbaar mag dat niet zonder dat er mensen komentaren moet blijven geven.
Als zesde heb ik dus nu weer eens geleerd dat ik hier dus geschoold en geleerd moet zijn en na moet denken als ik hier wat wil schrijven.
Als allerlaatste punt ben al jarenlang hier op het forum geweest en ben daarna weggaan om dit soort reden nu na een aantal jaren dacht ik laat me weer eens wat schrijven en wat schets mijn verbazinning het is nog steeds zo en nog steeds dezelfde heel jammer.
vind het super leuk voor jullie dat ze drachtig is .. ik volg wil natuurlijk wel weten wanneer het veulen er is pitamientje schreef:@cayenne omdat jij een redactrice/journaliste bent denk je dat je alles zo bot moet neer zetten. ik ken mensen die redactie's schrijven tussen de regels door kunnen lezen en het verhaal wel begrijpen. heb al geschreven dat ik het zo spontaan heb geschreven, maar waarschijnlijk ben ik misschien te gek met mijn dieren dat ik dit erg wondelijk vind wat hier gebeurt is en dat te snel geschreven heb. En ik maar een normaal mens ben die iets spontaans heb gedaan en hier gelijk zo afgezeken moet worden. dit is zo not done sorry
Wat heeft het feit dat ik journalist ben daarmee te maken? HEt plaatsen van leestekens is gewoon heel normaal en in de boktregels opgenomen.
Jammer dat je het zo vreemd opvat. mariellerio schreef:Maak je niet druk hoor. Ik kon het prima lezen. En snap dat je door het spontane wel leestekens vergeet . Leuk ongelukje na zo veel keer proberen. Proficiat. Ben benieuwd wat er uit komt .

pitamientje schreef:AIHA staat voor American Indian Horse Association. beter bekend onder AIHR
http://www.indianhorse.com/

komen de foto's

en weer ON TOPIC
Cassidy schreef:pitamientje schreef:Ik trek me eigenlijk niet zoveel aan wat andere me zeggen ik doe me ding zoals ik het wil. maar mensen hier afzeiken is een no go en dan vallen ze mij weer aan als ik daar wat over schrijf.
Heb je nu niet door dat je jezelf gigantisch tegenspreekt?