Dressuurhengst gezocht > KWPN/NRPS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Dressuurhengst gezocht > KWPN/NRPS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 14:55

Via welk dekstation gaat Valeron? Op de website van het KWPN staat "geen gegevens beschikbaar" en google levert vooral andere Valerons op :+
Maat en lengte heeft de merrie dus dat zou wel eens een mooie match kunnen zijn.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:01

Bij Bockman in duitsland, als het goed is kom je op de site als je op de link drukt die ik gepost hebt.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 20:50

De link gaf vanmiddag een error maar ik zal nu eens zoeken met de naam van de hh

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 10:41

Valeron staat in Frankrijk dus dan ben je zeker afhankelijk van diepvriessperma.
Misschien is het toch een goed idee om een standfoto van de merrie te plaatsen?
Een vlugger achterbeengebruik zei je? Ik zou bij je merrie gaan voor een sterker achterbeen zodat de nakomeling meer kracht heeft voor het verzamelde werk. Vlugheid kan je ook trainen.

Met de bloedvoering die de merrie heeft, kan je ook eens nadenken over een zeer goed bewegende springer. Denk dan eens aan nakomelingen met bijvoorbeeld Contender bloed.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 12:13

Dit is het beste wat ik heb Karijn....bijna allemaal oude foto's als drie- en vierjarige en geen standfoto's zoals het zou moeten zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding