Ik ben op jaarbasis wellicht €150,- tot €200,- voor hem kwijt, vaak kom ik nog niet eens aan dat bedrag.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LiesbethLief schreef:We hebben een zeer ruime wei de exacte afmetingen weet ik niet ik zal het even navragen!
Jannepauli schreef:In een recente nieuwsbrief van 'Levende Have' worden jonge Shetlanders aangeboden ( hengstjes) die door de Dierenbescherming in belsag genomen zijn, opgeknapt werden en nu 2 aan 2 geplaatst kunnen worden. Leeftijd tussen 1-2 jaar.
LiesbethLief schreef:Ja ze kunnen altijd in hun schuilstal, en het is een grasweide ik zal dadelijk even proberen om er een foto op te zetten
. Het is moeilijk van een foto te zien hoe groot het is. LiesbethLief schreef:hoe groot zou een wei moeten zijn in are?
Ik heb mijn twee mini's op een winterweide die nog groter is dan deze... laat staan in de zomer. Dan lopen is op 1 hectare gras en daar komen ze geen hele zomer mee uit.
Ze lopen dan overigens wel over de hele vlakte, niet opgedeeld.
) waar je niet vrolijk van wordt. Je zult dus moeten kijken of je één jaargetijde je pony's kunt verhuizen om de weide te herstellen. Of een groter stuk land
LiesbethLief schreef:volgens mijn vader zou het 10 are zijn, is dat naar jullie mening voldoende? en de ondergrond zal ik dadelijk ook even laten weten