Euh off topic, gaten in de buik slaan is absoluut niet goed, mischien vouwt die Good Times ze wel goed omhoog. Maar gaten in de buik slaan is heel erg fout!
Abercrombie
Geplaatst: 12-12-03 18:42
Zoals ik het nu lees is steigeren een hobby van ze..
Saar4
Geplaatst: 12-12-03 18:44
Mijn new forest vouwt haar pootjes helemaal dubbel. Ze heeft een super voorbeen. De Goodtimes die ik rijd laat ze gewoon hangen. Balkenscheppers. Ik spring ook weinig met hem. Hij heeft nog te weinig balans.
Adriana
Geplaatst: 12-12-03 20:44
Steigeren? Ik heb gelezen dat er maar 2 paarden zijn die dat doen!!
Arina
Geplaatst: 13-01-04 17:44
Ik ken er een. Een plaatje van een dier, maar hij beweegt regelmatig met maar twee beentjes aan de grond (soms alleen de voor- en soms alleen de achterbenen).
vivje
Geplaatst: 26-01-04 20:30
mijn vriend had een nakomeling op stal staan hij moest hem zadelmak maken op stal was die heel lief en had een goed karakter echt lief!!!!
Alikesflame
Geplaatst: 26-01-04 23:46
ja ik vind het een leuke hengst. bij ons op stal staat er ook een. mooi gebouwd mooi bewegen. en super springen. gallopeerd eigenlijk net iets te groot. alleen als hij echt aan het werk moet niet alleen nageeflijk maar achterhand eronder enzo. dan kan ie wel eens pist off raken. en gaat ie lekker ff een rondje bokken, maar voor de rest een super beest
Anoniem
Geplaatst: 27-01-04 21:41
leukleukleuk die verhalen over goodtimes.
ja wat kan ik van mijn merrie zeggen... super super slim daar heb ik mezelf echt over verbaasd!!! als ze eenmaal iets goed doorheeft gaat het daarna ook veel makkelijker. wat natuurlijk ook nog ooit in mijn nadeel zal gaan werken helaas...
verder een hele fijne hals en echt lekker lopen (zeggen anderen)
op stal is ze soms nog wel wat zuur. maar tis ook een merrie he maar nee hoor dat word al veel beter. met andere paarden heel eerlijk en als ik haar uit de wei of bak kom halen dan komt ze lekker naar me toe gestapt, draaft
gelukkig heeft mijn merrie wel een mooi naar voren uit gevouwen been. wat nog wel wat beter kan. maar ze heeft ook pas 3x losgesprongen