Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paddenpad schreef:Wanneer iets niet duidelijk is voor diegene die de administratie verricht hoort deze te gaan informeren naar de "klant" en niet passief afwachten of het wel goed gaat of niet "op hoop van zege" en dan de schuld gaan geven dat men niet duidelijk genoeg is geweest wanneer het achteraf anders bleek te zijn dan dat het "kantoormiepje" gedacht had!
Eén grote poppenkast is het, paarden zijn fantastisch maar heel die meuk van verenigingen en organisatie's eromheen wat beheert wordt door al die blaaskaken kan me echt gestolen worden, besef na dit bericht weer hoe heerlijk bevrijdend dat is om daar niks meer mee te maken te hebben!!
Paddenpad schreef:Wanneer iets niet duidelijk is voor diegene die de administratie verricht hoort deze te gaan informeren naar de "klant" en niet passief afwachten of het wel goed gaat of niet "op hoop van zege" en dan de schuld gaan geven dat men niet duidelijk genoeg is geweest wanneer het achteraf anders bleek te zijn dan dat het "kantoormiepje" gedacht had!
Eén grote poppenkast is het, paarden zijn fantastisch maar heel die meuk van verenigingen en organisatie's eromheen wat beheert wordt door al die blaaskaken kan me echt gestolen worden, besef na dit bericht weer hoe heerlijk bevrijdend dat is om daar niks meer mee te maken te hebben!!
Paddenpad schreef:Het KWPN zal een groot deel van zijn centen ongetwijfeld binnenharken door de meisjes met 1 paard die (zelf!) denken dat een lidmaatschap verplicht is, maar het KWPN heeft ook te maken met grote boeren waar paarden om de haverklap worden geregistreerd en verkocht. Ze mogen dan wel 10 man extra aannemen (en dan kost een lidmaatschap geen 110, maar 210 euro) als ze bij elke verkocht paard een terugkoppeling moeten geven over het wel of niet lid willen blijven en hoe dat werkt. Terwijl laatstgenoemde gewoon erg duidelijk op de site staat, zoals een vereniging dat is verplicht. Aan de informatieplicht is voldaan, het is het onderzoeksplicht waaraan hier waarschijnlijk het .e.e.a. schort.Het gaat mij erom dat wanneer iemand opzegd om wat voor rede dan ook of het paard dood is of verkocht je als organisatie naar de mensen toe dus wel in actie komt als iets niet duidelijk is en niet passief blijft afwachten en incasseren.
Dan vraag je gewoon beleeft naar je leden/klanten of ze persoonlijk geregistreerd willen blijven staan of niet, wanneer dat niet duidelijk overgekomen is!
Gezien bepaalde periodes binnen fokkerij en wedstrijden zou dat onpraktisch kunnen zijn. Al is er vorig jaar of 2 jaar geleden wel een wet voorgekomen, meen ik.
Als je zeker wil weten dat dit goed gaat komen, kun je beter om een schriftelijke bevestiging vragen. Dan is er gewoon geen gedonder over. Je hebt het zwart op wit. Lars_Alida schreef:Voor de duidelijkheid, heb de 1e x per mail afgezegt,maar kan er niets meer van terug vinden.
Heb nu per telefoon weer opgezegt en heb nu dus weer geen "bewijs",jullie zijn nu mijn getuigen
KWPN ik wil geen lid meer zijn daar we geen KWPNer meer hebben.
Hopelijk komt het volgend jaar dus goed.
Lars_Alida schreef:Voor de duidelijkheid, heb de 1e x per mail afgezegt,maar kan er niets meer van terug vinden.
Heb nu per telefoon weer opgezegt en heb nu dus weer geen "bewijs",jullie zijn nu mijn getuigen
KWPN ik wil geen lid meer zijn daar we geen KWPNer meer hebben.
Hopelijk komt het volgend jaar dus goed.