D of E-ponyhengst gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 13:15

Ik weet ook een paar erg mooie D maat pony's te lopen, die zijn uit een rijpaard merrie gekomen, gedekt door Welsh sectie B hengsten. Het is een gok, maar ik denk wel de moeite waard. Komen erg mooie pony's uit voort.

Dreamflower

Re: D of E-ponyhengst gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 10:12

Zolang de dieren in goede verhouding zijn en de vaderdieren een goed karakter vererven en de kwaliteit van de merrie niet naar beneden halen ben ik geïnteresseerd!

hooffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 14:22

Heb je al gekeken bij de hengsten van ponyhengstenhouderij du Bois?
Hengsten dekken middels KI en hun hebben bewezen sport/fok hengsten uit super goede merrie-lijnen en de beste Duitse ponyhengsten.
Komen uit Gelderland, dus een bezoekje om hengsten te bekijken is ook goed te doen.

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 13:49

Dreamflower schreef:
Zolang de dieren in goede verhouding zijn en de vaderdieren een goed karakter vererven en de kwaliteit van de merrie niet naar beneden halen ben ik geïnteresseerd!

Stal Hogelinthorst (Koekange) heeft een B hengst staan met de nakomeling ook op stal. Heeft zelf verschillende keren Z gelopen en geeft naar mijn weten een heel goed karakter door. Ik kan je eventueel contact info geven.
Ook stal Turfhorst (Wezep) heeft volgens mij eens een D pony gehad, een B hengst en rijpaard merrie. Daarnaast ook bij stal Stougjeshoeve (ZuidHolland) nog een valk hengst, mooie D maat, ook een B hengst en rijpaard merrie.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:29

Jacodi Bo's Barclay :j.
Gewoon omdat het karakter van zijn nakomelingen een woord echt geweldig zijn en het zijn ook nog eens echt leuke sportpony's

cristinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:39

Ik zou gaan voor Don Cremello du Bois <3 <3 <3 !Ik heb er zelf een prachtig *D veulen van gehad. Deze hengst heeft echt alles waar je van kan dromen! En.... er is veel vraag naar zijn nakomelingen. Dus wat wil je nog meer.? Succes met de keuze!