[TI] kleine tinker?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:16

Er staat hier nog een kleine zwarte dame van 5 jaar rond de 1.40

_ENGEL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 15:18

Maar moet zeggen dat ik het vreselijk vind. Ik heb niet gauw een klik met een pony. Dit was de eerste waar ik met een big smile op zat. Hopelijk komt er gauw wat leuks op mijn pad, anders blijft dat arme diertje maar door mijn hoofd heen malen

_PatriciaH

Re: kleine tinker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:24

Als de handelaar niets te verbergen heeft zou hij het toestaan om het beestje te laten keuren daar jou dierenarts...hier zit een luchtje aan.
Ben je bang dat het wat heeft? Ik heb beide paarden niet laten keuren en ik heb nog steeds geluk dat ze gezond zijn (nouja 1 heeft zomereczeem maar dat wist ik bij de aanschaf). Ik vond het het geld niet waard maar ik snap goed dat je een paard perse wil laten keuren alleen wel balen dat dit nu juist moet gebeuren met één waarvan je kriebels hebt...sterkte! Hoop dat er snel nog zo`n leukerd op je pad komt!

_ENGEL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 15:35

Ik vind een keuring een moment opnamen, maar zo veel geld kost het niet dus waarom zou ik dat risico nemen. Daarbij kwam dat de pony veel te mager was. Ook stond hij al 5 maanden stil, waardoor zijn conditie erg slecht was. Ik heb op hem gestapt en gedraaft, daarvoor wat gelongeerd maar dit kende hij niet. De galop heb ik niet eens kunnen zien. Dus ja dan vind ik een keuring zeker belangrijk

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 13:03

Zeker weten Engel, als het de handelaar is die ik vermoed blijf er dan met je vingers van af :o

_ENGEL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 15:43

Fijn dat je me gevoel nog even bevestigd hengstveulen. Het is zo jammer. Als ik hem wel had laten mogen keuren bij hun op het terrein en hij had er doorheen gekomen had ik hem zeker meegenomen. Natuurlijk had hij dan flink moeten aansterken en zijn conditie weer van voor af aan opbouwen, maar dat had ik voor lief genomen. Zijn afstamming klopt waarschijnlijk wel, daar ben ik via bokt achter gekomen. Ik wil alleen dat soort broodfok en slechte handelaren niet steunen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:46

Komt goed, je komt je droomtinker nog wel tegen! :)

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:56

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:58

_ENGEL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 16:13

De advertenties op Bokt, marktplaats, Kapaza en speurders speur ik dagelijks af hoor :o
Ook heb ik zelf een advertentie gezet op Bokt in de hoop dat iemand een leuk ruintje heeft staan die nog niet officieel te koop is of niet op deze sites word aangeboden.
Maar evengoed bedankt!

_ENGEL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 18:41

Om mijn nare ervaring toch nog een leuke draai te geven.
De pony waar ik onlangs geweest ben, word aankomend weekend door zijn vorige eigenaresse opgehaald. Dankzij Bokt is zij opgespoord via via door mij. Heeft mijn dag weer goedgemaakt nu ik weet dat die kleine kanjer daar toch weg gaat. *\o/*

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:43

_ENGEL_ schreef:
Hallo daar,
Ik ben op zoek naar een kleine tinker ruin. Met klein, bedoel ik liefst tussen de 1,35 en 1,40m. :D
Heeft iemand enig idee waar ik het beste kan kijken?
Graag al beleerd, door gereden en verkeersmak
Alle tips zijn welkom!

Bij ons op stal een zwart ruintje te koop, staat ook op Marktplaats....
Echt een superlief paardje !
Is denk ik een jaar of 7/8, geschikt voor buitenritten maar een beetje dressuur rijden in de bak kan hij ook !
Staat in Rotterdam.

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:55