Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mdominique schreef:Ik weet niet zeker of ik kan maar zijn er meer onder het zadel en gaat dat door? En hij kan alleen draven niet galloperen kan ik wel maar de pony heeft hele nare ervaringen ermee en word dan helemaal gek en begint te bokken dus is het dan nog een optie om mee te doen met het springen? En ze kan zelf niet zo hoog springen ik denk maximaal 30 of een paar cm hoger
(1 heeft geen stamboek bij mij) 
ik volg eventjes!
apollootje schreef:Waar denken jullie aan bij obstakeltraining?
Is dit dan echt een les/training waarbij je instructie krijgt?
Of voldoet ook een uitdagend parcours met verschillende obstakels , welke jezelf af kan leggen met je pony aan de hand?
apollootje schreef:Leuk te zien dat de meeste mensen erg enthousiast zijn!
Ik hoop volgende week nog even het een en ander uit te zoeken.
Willen jullie nog een keer over onderstaande vraag nadenken en je mening geven?apollootje schreef:Waar denken jullie aan bij obstakeltraining?
Is dit dan echt een les/training waarbij je instructie krijgt?
Of voldoet ook een uitdagend parcours met verschillende obstakels , welke jezelf af kan leggen met je pony aan de hand?
apollootje schreef:Edit:Alle dressuur rubrieken zijn niet voor winstpunten. Het is echt een dag bedoeld voor plezier, daardoor ook uitermate geschikt voor recreanten. Of voor wedstrijd rijders misschien een mooie kans om een klasse hoger te proberen.

aangespannen zou leuk zijn maar begrijp ook dat dit lastig kan zijn. Mij lijkt de zomer of het najaar handig.