Vivaldi vind ik een erg gave hengst om zijn beweging! Verder komen er ook goede nakomelingen van af! Don Olymbrio, Tuschinski en Florencio vind ik ook goede nakomelingen hebben!
Ik vind Everdale ook een mooie hengst wat ik van een filmpje zag dat hij r voor een maai pootje heeftdat vind ik wel jammer
van de jongere hengsten geeft ampere echt hele mooie gelijnde veulens Vivaldi kan mega bewegen en geeft dit ook door aan zijn nakomelingen Apache (heb er zelf 1 )gekozen voor deze hengst is zijn opwaartse bouw gedragen hals houding en de kracht in de galop (wel veel vossen met wit)
van de ouder hengsten Ferro krack gribraldi jazz hebben zich zelf echt bewezen in de sport zowel individueel als met nakomelingen
Vooral Everdale spreekt mij erg aan, weet niet zozeer waarom. Ken het paard niet persoonlijk, dus kan daar niet echt over oordelen. Maar qua bewegingen zit het wel vrij goed
chantalboes
Geplaatst: 21-01-14 22:53
Dan vinden jullie Chapter Leatherdale vast ook gaaf! Ik weet eigenlijk niet of die is ggk..
*edit; image toegevoegd
Laatst bijgewerkt door chantalboes op 21-01-14 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt