we zijn volop bezig met het maken van de startlijst en de indeling van de vrijwilligers het gaat een super strakke planning worden om het allemaal rond te gaan krijgen, Maar echt een super deelnemers veld, en ook de menners hebben een mooie deelname.
Ik heb nog 2 plaatsjes vrij dus mocht je nog zin hebben geef je dan op.. Foto4U is deze dag aanwezig om foto's te maken.. Ook zal het promotieteam van de KVTH deze dag aanwezig zijn met een paar mooie aanbiedingen,
Dus kortom ook voor de toeschouwers is er genoeg te zien en te beleven
Haha wij doen mee dus de toeschouwers kunnen ook nog lachen.
EdelweissBel
Geplaatst: 12-03-14 14:46
WIj hebben er ook erg veel zin in. Vaardigheid en de onderdelen van het wegtraject gaat hier niets worden met achterwaarts en zijwaarts gok ik. We gaan van de week maar eens oefenen. Maar we gaan voor een leuke en gezellige dag.
Ik heb zijwaarts te balk geoefend. peerd snapt er geen zak van... Duss... daar sta ik straks dan maar ja boeie, zullen er vast wel meer zijn verwacht ik..
Hier gisteren gesprongen ging erg goed. Iets in hoogte vergist dus zaten aan de meter. Daarna achterwaarts en zijwaarts geprobeerd nou ook onze blonde meid snapt er niets van Hahahah
Rosanna1990
Geplaatst: 18-03-14 10:35
Iedereen al een beetje klaar ervoor? Wij hebben gister ook nog even geoefend met springen. Heb er wel vertrouwen in Dressur moeten we nog even een beetje aanpoten:P al meer dan een half jaar geen wedstrijden meer gereden
Hier gisteren al gewassen en ze zag er nog schoon uit Gelukkig vandaag. Of zal dat ook Door de halsdeken komen:-). Gisteren en vandaag niet kunnen rijden dus ben benieuwd hoe onze stuiterbal morgen is. We hebben er in ieder geval erg veel zin in. Wij rijden rond acht uur die kant op. Is ongeveer een uurtje rijden voor ons.
Wij hebben ook echt een super leuke dag gehad met name het l springen was een erg leuke strijd. Door de snelle tijden en veel foutloze ritten hadden we niet verwacht 1ste te worden. En de tijdrit was ook over een mooi traject met voor ons een derde plek. En dat we uiteindelijk reserve kampioen zijn geworden hadden we helemaal niet verwacht. Alles was zoals gewoonlijk weer goed geregeld. Top.
Ik heb ook een super leuke dag gehad. Dressuur 2de met 193 punten in de L1 dressuur, springen foutloos en 4de en vaardigheid ging ook goed. Super trots op Haaijke dat ze voor mij door het vuur gaat.. En we hebben nog een mini meeting gehouden met Haaijke, Whisper en Hillie van de Bekenpieper allen door mij uit Hollie gefokt, dat is toch wel bijzonder. Nu weet ik het zeker dat Haaijke ook maar gedekt gaat worden dit jaar,,
Carolien gefeliciteerd met je reserve kampioenschap top gedaan!!
maj0
Geplaatst: 23-03-14 10:37
Ik heb geen idee hoeveelste wij geworden zijn. Maar hadden 178 punten in de B dressuur. Was dus top tevreden.