Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xSlvna schreef:Wat is je probleem Natasja?
TheoRoelvink schreef:Hoe je het ook bekijkt, fokken of kopen, het blijft altijd een gok, dus doe niets overhaast!
.
ruitje schreef:Heb je er ook over nagedacht dat niet alle geboorte's goed gaan? Dat je ook je merrie
Kan verliezen? Ik zou, om dat te voorkomen, er geen grote hengst ( fries, grote kwpn'er ) opzetten.
) dus dan zit je sowieso wel met een percentage voor NRPS als de cremellovader dit ook heeft (arabisch bloed). xSlvna schreef:Een draver heeft vaak arabisch bloed (of zeg ik nu iets stoms?) dus dan zit je sowieso wel met een percentage voor NRPS als de cremellovader dit ook heeft (arabisch bloed).
Team_Sublime schreef:Toevallig zag ik op stallionlocator en bokt en paar ontzettend mooie cremellos staan in D en E pony formaat die altijd een verdunningskleur mee geven. Dit zou betekenen dat ie dan een kleur zoals valk of palomino zou worden wat ik erg gaaf zou vinden. En mag het veulen waarschijnlijk nog bij het nrps ingeschreven worden ook ?
milja78 schreef:uit mijn vorige dravertje heb ik destijds een veulentje gefokt van een hele knappe nrps hengst, 1 keer en nooit meer, was echt het grootste monster met een heel erg tegenstribbelend karakter, heb er na 11 jaar uiteindelijk weggegeven, ze was gezond, zag er goed uit kon erg goed springen, maar wel het meest moeilijke paard wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt!
was wel een erg leuk gelukte kruising. Heb hem verkocht aan een moeder en dochter, die nog steeds erg happy met hem zijn.