je hoeft echt geen wedstrijdervaring te hebben of daar iets in te doen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je hoeft echt geen wedstrijdervaring te hebben of daar iets in te doen.
staan lekker veel op het land en lopen max. 2 uur per dag.
dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Natsuki schreef:Goed om te weten, dat was namelijk wat me aan het twijfelen bracht.
Nog een laatste vraagje (sorry als het irritant is of zo) Hoe zit het daar met de pony's? Zijn het een beetje fijne pony's die niet superdun zijn en worden ze goed verzorgd. Bij het zien van de site en wat ik lees lijkt dit allemaal wel in orde, maar toch even voor de zekerheid.
Sterreke98; Ik ben ook nog maar zestien van de zomer, wordt eind augustus pas zeventien. Maar als ik mag gaan dan ga ik kijken of het toch mag, dit lijkt me namelijk wel een ideaal kamp
Dat je de lessen achteraf bespreekt en er merckomt kijken dan enkel rijden vind ik al super! 
.
Ik ben der de afgelopen twee keer geweest, en je doet inderdaad erg veel verschillende dingen. Niet alleen wat betreft rijden (dressuur, springen, mennen), maar ook met de verzorging (knippen etc.). Ik denk dat 16 niet zo'n groot probleem is, zeker omdat je al in augustus jarig bent, maar mailen is idd slim
Rijd je zelf ook op fjorden?