Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
martheloes schreef:GA NIET NAAR STAL OKKEMA! HIJ IS NIET TE VERTROUWEN! ik had een friesse sterhengst van hem gekocht Alex van de woalderhoeve. En het klinkt misschien onmogelijk maar ik heb hem in 3dagen na aankoop in moeten late slapen!
martheloes schreef:GA NIET NAAR STAL OKKEMA! HIJ IS NIET TE VERTROUWEN! ik had een friesse sterhengst van hem gekocht Alex van de woalderhoeve. En het klinkt misschien onmogelijk maar ik heb hem in 3dagen na aankoop in moeten late slapen!
friesiszwart schreef:martheloes schreef:GA NIET NAAR STAL OKKEMA! HIJ IS NIET TE VERTROUWEN! ik had een friesse sterhengst van hem gekocht Alex van de woalderhoeve. En het klinkt misschien onmogelijk maar ik heb hem in 3dagen na aankoop in moeten late slapen!
Ik neem aan dat je het paard hebt laten keuren en dat het paard gezond was bij aankoop? Ben dan ook benieuwd naar de reden van het in moeten laten slapen.