Yasmijntje schreef:@Delphi, ik ben dus ook echt niet van plan om daar alleen te zijn, maar ik weet dus niet zo goed wat ik voor haar kan betekenen of regelen.
Ik ben er eigenlijk liever niet bij, weet je.
Ik vind het tamelijk vies, sorry, dit klinkt misschien heel gemeen maar ik wil er liever niet bijzijn.
Maar ik wil haar gewoon graag helpen en toch wil ik alles over paarden leren^^
Dan zou ik gewoon tegen de eigenaar zeggen dat je er liever niet bij wilt zijn. Misschien vinden je ouders het ook helemaal geen goed idee en mag je niet eens daar blijven slapen.
Je kan hem een geboortemelder aanraden, die kun je bij veel grotere paardenzaken huren.
En dan zal hij er toch echt bij moeten zijn, want dit is natuurlijk wel zijn verantwoording.
Echt helpen kun je haar niet. Ze zal het zelf moeten doen en zal die rust ook nodig hebben. Het meeste heeft ze aan iemand die op de achtergrond aanwezig is en direct weet en kan handelen als er iets verkeerd gaat.
Zoek eens op you tube bijv. daar zullen vast ook veel veulen geboortes op staan!!! En ik zag net dat iemand hier een boek aanhaalde dat erg goed en informatief zou zijn. Wie weet is dat iets leuks voor je.
Het komt vast goed! Probeer je er niet te veel zorgen over te maken, want deze verantwoording hoort niet op jou te rusten!