kleine in haar crostijdje, was een steiger, boksprong
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hielkebro schreef:wij hebben er ook 2 van in het dorp.
de ene heeft x benen achtervoeten,
de andere weet ik niet.
lijken er geen last van te hebben maar vind het wel zielig.
Letsdunit schreef:Het goede nieuws is dat er binnenkort een test voor dwergen is, nu maar hopen dat het testen ook verplicht gemaakt wordt want helaas wordt er nogsteeds gefokt met dieren waar al dwergen uit zijn voortgekomen. Ik vrees alleen als je die beerput open trekt dat er veel dieren uit de fokkerij moeten gaan verdwijnen.
Dat dwergen niet oud worden klopt niet helemaal, dwerg van TS heeft weliswaar dwerg kenmerken maar niet zo extreem dat ik denk dat het dier er niet oud mee kan worden. Met goede verzorging kom je een heel eind maar blijf rieel en houd haar gezondheid goed in de gaten. Dit kan wel leuk in de papieren gaan lopen, een goede hoefsmid heb je zeker nodig ! Ik weet niet hoe het gebitje is van deze pony ?
Ik heb zelf een dwergje van 3 jaar oud met de nodige afwijkingen maar het is een vrolijke, bijzonder inteligente pony die ik voor geen goud kwijt zou willen. Tandarts komt hier 3 keer per jaar voor haar en de hoefsmid iedere 6 weken maar ze is me dat allemaal waard.
Ik zit ook bij een groep die informatie verzameld over dwergen.
[ Afbeelding ]
Shirley schreef:Ik heb ook een dwergje.
Op één keer koliek na in ruim tien jaar, heeft hij nog nooit iets gemankeerd, is dolgelukkig en vooral heeeeeeeel groot in zijn gedachte
Tuffy: [ Afbeelding ]
Hier uiteraard in z'n zomervachtje, 't is nu een enorme haarbal op pootjes
is die van jouw ook zo aanhankelijk? 
) juliexxxx schreef:hielkebro schreef:wij hebben er ook 2 van in het dorp.
de ene heeft x benen achtervoeten,
de andere weet ik niet.
lijken er geen last van te hebben maar vind het wel zielig.
ik zie ook niet echt dat ze er last van heeft en het is indd wel zielig maar iedereen vindt haar super schattig dus krijgt ze vaak streeltjes en je kan haar goed knuffelen en ze komt altijd bij mij staan
terwijl tegen mijn andere shet kan ik heel boos zijn zoals vandaag: mevrouw was weggelopen hielkebro schreef:juliexxxx schreef:Ja ik hecht veel aan haar, je kan niet boos zijn op haar als ze iets stout doet, die haar snoetje is zo schattigterwijl tegen mijn andere shet kan ik heel boos zijn zoals vandaag: mevrouw was weggelopen
hahahahaha '' Echte Shetlanders ! '' sommigen dan xd
)
)

donna123 schreef:NardoLove schreef:ik heb 2 mini shetjes weet alleen nie hoe ik foto moet plaatsen maar Nardo is 86cm en sweedy 80 en sweedy heeft zelfde snoetje als jou shetje
Mini Shetlanders zijn iets totaal anders dan "dwerg" Shetlanders...
pretty schreef:Momenteel staat er exact zo een pony te koop als "mini-pony" hier iets verder.![]()
http://www.kapaza.be/nl/paarden/mini-pony-78450419.htm