JONG KWPN ???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:00

Hahaha nou MissHIS zei in het andere topic dat er een feestje zou komen.
En belgië valt mee toch?
Ik ken iemand die Twente - Schleswig Holstein op 1 dag heen en weer rijd!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:12

[quote=MissHIS]
Citaat:
Hoewel het JongKWPN al vanaf het begin af aan benadrukt hoe belangrijk de gezelligheid is, weet ik niet of ze wel staan ze wachten op zo´n "hengstenbal" hoor! Dit ook met oog op het kleine budget. Overdracht van kennis en ervaring op gebied van de fokkerij is natuurlijk het hoofddoel.
Natuurlijk is op zo´n feest ook wel enige vorm van overdracht van "ervaring op gebied van de fokkerij" mogelijk , maar ik denk niet dat dat is wat het JongKWPN bedoeld.

Om je er even aan te herinneren wat Miss echt gezegd heeft Adriana voordat ook dit topic weer in herhalingen vervalt!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:22

MissHIS"]
[quote="Tiffy schreef:

Bijeenkomsten met foktechnische onderwerpen en bedrijfsrondleidingen vind ik het interessants. Feestjes hoeven voor mij niet , maar dat komt door mijn handicap. Anders had ik daar graag aan mee gedaan Knipoog .

Er is trouwens al een idee voor een feest begin volgend jaar. In het midden van het land.
[/quote]

Dit heeft MissHIS gezegd, in een recenter topic over JONGKWPN.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:27

Dat is toch hel anders dan dat eindeloze gezeur over feestjes, galajurken en bla bla bla
Mijn punt is er vraagt iemand info over jong KWPN en binnen de kortste keren gaat het weer over feestjes.
Feestjes kan je met iedere willekeurige groep mensen houden.
Jong KWPN lijkt mij daar niet in de eerste plaats voor in het leven geroepen.
Dus je geeft of iemand adequaat antwoord, of je gaat bij Boktmeetings over feestjes babbelen.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:27

Gelukkig kan MissHIS zelf ook nog praten...

Er is inderdaad een idee voor een feest begin volgend jaar. (Midden des lands). Dat is wat ik heb gezegd, niet meer en niet minder. Meer details heb ik hier niet geplaatst.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:29

sarabande schreef:
Dat is toch hel anders dan dat eindeloze gezeur over feestjes, galajurken en bla bla bla
Mijn punt is er vraagt iemand info over jong KWPN en binnen de kortste keren gaat het weer over feestjes.
Feestjes kan je met iedere willekeurige groep mensen houden.
Jong KWPN lijkt mij daar niet in de eerste plaats voor in het leven geroepen.
Dus je geeft of iemand adequaat antwoord, of je gaat bij Boktmeetings over feestjes babbelen.

Ach blijkbaar zijn er veel mensen wie gezelligheid belangrijker lijken te vinden dan het leerzame gedeelte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:37

Bij jong zijn horen ook feestjes, en volgens mij gaat het op feestjes met paardenmensen ook alleen over paarden, dus dat soort feestjes zijn en teambuilding en leerzaam.

Volgens mij was er vroeger ook geen jongkwpn, maar waren er genoeg feestjes met fokkers en toen was het zo zelfs dat sommigen zich lieten lenen om een speeltje van de keuringscommissie te zijn.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 08:14

Pipo schreef:
toen was het zo zelfs dat sommigen zich lieten lenen om een speeltje van de keuringscommissie te zijn.

Boos! We hebben het hier over paarden fokken. Verder dacht ik dat jij vooral zelf niet op roddels gesteld was. Dit brengt roddels in de wereld, die op hun beurt weer sfeerverpestend werken.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:05

En als je lid bent, wordt je ook op de hoogte gebracht van de uitjes? Of komt het op een site te staan?

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:38

Je wordt er ook van op de hoogte gebracht dmv een brief.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:50

Ok dan ga ik waarschijnlijk per 1 jan lid worden! En dan hoop ik ook nog dat ik m'n rijbewijs snel heb dan kan ik mooi in m'n autootje naar de uitjes Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:59

joostvangestel"]
[quote="Pipo schreef:
toen was het zo zelfs dat sommigen zich lieten lenen om een speeltje van de keuringscommissie te zijn.

Boos! We hebben het hier over paarden fokken. Verder dacht ik dat jij vooral zelf niet op roddels gesteld was. Dit brengt roddels in de wereld, die op hun beurt weer sfeerverpestend werken.
[/quote]

Verward Verward Ik had het over feestjes en paardenfeestjes. En erover dat dit vroeger ook al gebeurde.
Maar goed, mensen zullen zich wel aangesproken voelen.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:06

Pipo schreef:
en volgens mij gaat het op feestjes met paardenmensen ook alleen over paarden

Denk je?? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:09

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:

Denk je?? Knipoog
[/quote]

Nou de meeste tijd wel, over hoe goed die van " mij" wel weer is, en heb je die gezien. Aan het einde van de avond na wat alcohol gaat het meestal over andere bezigheden...........of worden die uitgevoerd Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:12

Pipo schreef:
Nou de meeste tijd wel, over hoe goed die van " mij" wel weer is, en heb je die gezien.

Euhm... hier worden ook niet altijd paarden bedoeld Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:17

Haha! Haha! Haha! Haha!

Hou op Missouri, anders verprutsen we het topic weer, en mijn collegas begrijpen niet waarom ik nu in een deuk van het lachen op mijn stoel zit Bloos Haha! Haha!

( de eerste paardenman die werkelijk zo goed is als ie tijdens het verhaal verteld..............moet ik nog meemaken Knipoog )

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:23

Nou, ik was een tijd geleden op een HK in gesprek met iemand en het was heel interessant... bleek naderhand toch dat we het niet over hetzelfde gehad hebben... oeps... Haha! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:42

Back on topic: Jong kwpn is een zeer leuk initiatief voor jonge mensen die graag meer willen weten of met " soort" genoten over fokkerij willen weten.

Leuk en leerzaam!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:54

Ik vind het ook een goed initiatief. Wordt de "jeugd" ook een keer serieus genomen!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:56

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:

Denk je?? Knipoog
[/quote]

Nou ik weet wel zeker....... als ik iemand ontmoet en ik hoor dat de hobby paarden is...... en die ander houd ook van praten: ben ik helemaal los!

Maar lid wordt ik niet voor de feestjes maar voor de bezoeken. Ik wil alles weten over de paardjes Haha!

Laatst zou ik ook op een zaterdag avond weg maar ben de tijd vergeten en ik zat te bokken..... en in de hengstenfolders te speuren. Ze vroegen waar ik bleef.... *schrik* Nee ik kom niet meer, heb wat anders te doen Haha!

Tja het is echt een verslaving!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:39

Ach, verslavingen. Toen ik op 18 Oktober 1990 uiteindelijk mijn felbegeerde ingenieursdiploma op mocht halen, deed mijn professor nog een speech over wie ik nou eigenlijk was.

Als persoonlijke noot zei hij toen: "Joost kan ieder gesprek terugbrengen tot een discussie over Welsh Ponies of Finland."

Ik heb dat wel een beetje afgeleerd, maar toch Knipoog Je hebt geen paardenliefhebbers nodig om een discussie over paarden te laten gaan Schijnheilig

Jongerenverenigingen zijn prima. Het jaarboekvoor de Welsh is ook opgericht als nuttig initiatief van Welsh jongeren. Misschien een idee voor de KWPN jeugd?

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:10

Het gaat toch niet zo ver dat ik de zaterdag of vrijdag niet meer op stap ga. Ik heb ook nog altijd vrienden waar ik ook graag een beetje tijd mee doorbreng. Is er een noodgeval of wat dan ook dan krijg ik het altijd wel voor elkaar om alles te regelen en ja, dan gaan de paarden voor en dat weet ook iedereen van mij.
Maar ik hou veel te veel van feesten om dat niet meer te gaan doen, verder heb ik een voordeel dat ik met erg weinig slaap toe kan komen. Dat is wel makkelijk Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:26

Mmm mogen de "gewone"bokkers hier ook waarschuwingen geven aan operators??? Joost van Gelstel je gaat helemaaal mee in het off-topic zijn!!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:27

Knipoog Knipoog Knipoog