Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hoewel het JongKWPN al vanaf het begin af aan benadrukt hoe belangrijk de gezelligheid is, weet ik niet of ze wel staan ze wachten op zo´n "hengstenbal" hoor! Dit ook met oog op het kleine budget. Overdracht van kennis en ervaring op gebied van de fokkerij is natuurlijk het hoofddoel.
Natuurlijk is op zo´n feest ook wel enige vorm van overdracht van "ervaring op gebied van de fokkerij" mogelijk , maar ik denk niet dat dat is wat het JongKWPN bedoeld.
MissHIS"]
[quote="Tiffy schreef:
Bijeenkomsten met foktechnische onderwerpen en bedrijfsrondleidingen vind ik het interessants. Feestjes hoeven voor mij niet, maar dat komt door mijn handicap. Anders had ik daar graag aan mee gedaan
.
sarabande schreef:Dat is toch hel anders dan dat eindeloze gezeur over feestjes, galajurken en bla bla bla
Mijn punt is er vraagt iemand info over jong KWPN en binnen de kortste keren gaat het weer over feestjes.
Feestjes kan je met iedere willekeurige groep mensen houden.
Jong KWPN lijkt mij daar niet in de eerste plaats voor in het leven geroepen.
Dus je geeft of iemand adequaat antwoord, of je gaat bij Boktmeetings over feestjes babbelen.
joostvangestel"]
[quote="Pipo schreef:toen was het zo zelfs dat sommigen zich lieten lenen om een speeltje van de keuringscommissie te zijn.
Missouri"]
[quote="Pipo schreef:en volgens mij gaat het op feestjes met paardenmensen ook alleen over paarden
Missouri"]
[quote="Pipo schreef:en volgens mij gaat het op feestjes met paardenmensen ook alleen over paarden