Shetlander

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:22

Het is geen zware wiskunde hoor... Volg de stappen 1 voor 1. Ga maar gewoon naar http://www.tinypic.nl dan zie je het

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:24

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:25

dan zal ik het heel langsaam uitleggen
typ in tinnypic.com
klik op bestand kiezen
zoek de foto op die je wilt
druk op uploaden
zet verklijn op message board (640x480)
klik op nu uploaden
kopieer de link die bij directe lay outs staat
ze de link tussen de [IMG] tekens of tussen de [URL] tekens
klaar

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:27

ik ben net zo groot maar ik ga echt niet meer op een pony zitten 1.07 is een grote C pony kan NET maja die moest ik beleren en door rijden dan kan een klein kind niet maar anders zou ik gewoon op een D/E of paard gaan rijden.
en wat je met die andere kan doen is mennen etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:27

LiannePuthzy schreef:
dan zal ik het heel langsaam uitleggen
typ in tinnypic.com
klik op bestand kiezen
zoek de foto op die je wilt
druk op uploaden
zet verklijn op message board (640x480)
klik op nu uploaden
kopieer de link die bij directe lay outs staat
ze de link tussen de [IMG] tekens of tussen de [URL] tekens
klaar

tinypic.com

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:28

EJuniorJoost schreef:
ik ben net zo groot maar ik ga echt niet meer op een pony zitten 1.07 is een grote C pony kan NET maja die moest ik beleren en door rijden dan kan een klein kind niet maar anders zou ik gewoon op een D/E of paard gaan rijden.

Zonder interpunctie erg onduidelijk, in ieder geval 1,07 is niet net een c-pony...

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:30

EJuniorJoost schreef:

Een pony van 1.07 is een A pony
En een C pony van 127 tot 137

Anoniem

Re: Shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:41

Is het al gelukt?

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:31

Ten eerste zou ik gewoon stoppen met rijden, want je bent duidelijk te groot. Dat is zo zonder foto al duidelijk.

Verder kan je springen aan de hand, pat parelli, dubbele longe, dressuur aan de lange teugel, mennen, fietsen aan de hand en spelletjes in de bak.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:34

1.70 is echt te groot :)

Ga lekker vden enz alleen :)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:29

Ik ben 1.72m. , dat is slechts 3 cm. langer dan dat jij bent, en ik pas écht niet eens meer op een pony van, zeg maar, 1.35.
Ik pas al hélemaal niet op mijn beide shetten van 1m. of mijn Welsh merrie van 1.18m.

Conclusie: je bent écht te groot om nog op die shetten te rijden........ daarnaast ben je niet alleen te groot en te lang, maar ook nog eens wat aan de zware kant voor deze pony's.

Waarom nog (willen) rijden op deze kleine pony's, als je er zoveel andere leuke dingen mee kan doen?? Denk aan de pony's ipv. aan jezelf, en zoek een passende, grotere rijpony of paard als je echt zo graag persé onder het zadel wil rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:36

Kan niet, past niet, gaat niet, doe het niet. Ik ben 1.75m en weeg 52 kilo. Ik haal het niet eens in mijn hoofd om op een shet te gaan zitten. En dat de B-pony oud is, dus dat je dan op de shet gaat rijden is echt onzin. 30 cm niet van de grond, dat is een liniaal die je op school gebruikt.

Je brengt de pony uit balans met je benen die hem in de weg zitten. Je bent ook nog eens te zwaar. Als je echt van die pony houdt rijd je er niet meer op, hoor.
Zoek maar een grotere pony/paard.

Ontopic: Je kan met ze vrijspringen, vrijheidsdressuur, longeren, wandelen, fietsen... Er is zoveel dat je kunt bedenken.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:00

:roll: Waarom denk je nog te passen op een shetlander van 1.07. Dat past niet klaar , foto is eigenlijk niet meer nodig. Verder kan die shet heel sterk zijn maar je rijd hem zo de vernieling in.

Wat je wel met de shetlander kan doen is lange lijnen , fietsen , wandelen , VD , mennen , gewoon longeeren en misschien kan je ze horse agaliti leren :) Genoeg te doen dus! En per direct stoppen met rijden ;)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:02

Meid, stop direct met rijden op een shet! Ik ben 1,68 en het idee dat ik op een shet ga zitten al........ Het heeft er he-le-maal niks mee te maken of hij sterk is, je bent veeeeeeeeeeeeeeelste groot, punt uit!