Was een erg leuk paardje, beetje supergroffe Haflinger idee, niet echt groot (ong 1,55m à 1,60m als ik me niet vergis), wel loeisterk en behoorlijk eigenwijs.
Qua uiterlijk iig een erg leuk paardje, qua karakter zou ik er zelf niet zo voor kiezen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zeg niet dat ik een veulen er van wil maar vroeg me af of het kon als de moeder een haflinger is
Koper schreef:We hebben het hier specifiek over de kruising haflinger x trekpaard. Vandaar mijn vraag: heb jij ooit al eens zo'n paard gezien?
En over lezen gesproken: het hoeft niet jouw smaak te zijn. Het zou fijn zijn als je dat in één keer snapte. Het gaat niet om jouw merrie of jouw veulen. Maar om dat van TS.
,grote van een haflinger in belg kleur.... Billy schreef:Ik hoef het niet gezien te hebben om te weten dat het heel verkeerd kan uitpakken.
Het gaat mij meer om de risico's van het fokken. Als ik op mijn Jack Russell teef een Amerikaanse Bulldog zet, verklaart iedeeen me voor gek.
Maar als iemand een trekpaard hengst op een haflinger merrie zet, is het opeens " een leuke kruising"
Leuk paardje! Koper schreef:Billy schreef:Ik hoef het niet gezien te hebben om te weten dat het heel verkeerd kan uitpakken.
Het gaat mij meer om de risico's van het fokken. Als ik op mijn Jack Russell teef een Amerikaanse Bulldog zet, verklaart iedeeen me voor gek.
Maar als iemand een trekpaard hengst op een haflinger merrie zet, is het opeens " een leuke kruising"
Die haflinger kan niet onder een trekpaard door lopen. De verhoudingen zijn totaal anders dan in jouw hondenvoorbeeld.