Denk dat het wel mee gaat vallen hoor, de onze word 31 maart 3 jaar, en is nu 1.47, hij was toen hij een jaar was ook maar 1.25, wij dachten ook dat gaat niks worden, groot de kans dat hij nu zelfs nog een E pony gaat worden... Zijn vriend was als jaarling ongeveer 1.35 zou niet groter worden dan 1.54 zo als zijn beide ouders zijn...Ik heb hem van de week 1.60 gemeten hij word 12 mei 3 jaar...
Gewoon afwachten dus! Het zou jammer zijn als je hem nu weg doet en hij gaat wel groot genoeg worden, of heb je liever een pony waar je meteen mee aan de slag kan?
TJa, je moet dan nu nog minstens anderhalf jaar wachten voor je met haar aan de gang kan gaan, wat betreft het rijden, en dan nog is het rustig aan opbouwen.
geerke
Geplaatst: 08-02-14 22:48
froukessss schreef:
dus hoef nog niet echt de hoop op te geven op haar dat ze en klein c wordt ik ben iemand ik begin aan dier en dier ga bij mij ook dood. ik kan nooit afstand doen van en dier hihih
TS, ten eerste, wat is je Nederlands belabberd. Mag ik vragen hoe oud je bent? Ten tweede: het is natuurlijk nooit een goede reden om een andere pony te kopen omdat de pony van je vriendin al bijna klaar is om te worden bereden.
luckyluuk
Geplaatst: 17-02-14 17:32
Wordt waarschijnlijk kleine D pony 1.43 / 1.45 , als hij nu een jaarling is tenminste!