[arab]zin of onzin --> gevoelige mond

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 11:46

Sabiy schreef:
Hahahaha een arabier valt dus zo ongeveer meteen om ??? Yeah right ! Haha!

Haha.... das wel heel erg letterlijk opgevat.. Haha! Maar euh... ze zijn wel sneller uit evenwicht te brengen als bijvoorbeeld zo'n tank van een fjord Knipoog Dat heb ik zelf al meerdere keren ondervonden...

Groetjes Elizabeth

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:57

AnneOmie"]
[quote="verootjoo schreef:
ik denk dat arabjes niet per definitie een gevoelige mond hebben, maar dat ze eerder over de zeik zijn, als je ze onrustig rijdt.

Dat zeer zeker Mijn arabier is als hij door anderen gereden wordt snel over de zeik. Je moet hem ook absoluut niet onrustig rijden maar lekker ontspannen en met zijn mond valt het best mee hoor Knipoog hij kan wel wat hebben maar hij heeft geen harde mond maar supergevoelig is hij ook niet hoor.
[/quote]

idd, als de mijne buiten wordt gereden door iemand anders, lijkt het net een onhandelbaar paard, constant drammen en hard willen, de meeste gaan dan aan de teugels trekken om m langzamer te krijgen, alleen het enige wat werkt is gewoon ontspannen gaan zitten en je teugels loslaten.

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:01

die van mij geeft gelijk een bok als je te gespannen in zijn mond gaat hangen heb ik nl 1 x zelf ondervonden met een buitenrit.
hij ging voor het eerst in de lente weer naar buiten met mij (was nog neit van mij) en we kwamen in het bos en hij wilde echt gaan racen maar ik hield in want er was er 1-tje die niet wilde galoperen, zwaar irri, dus ik hield hem op mijn zit en op een gegeven moment ook op mijn teugels en ja dat vond tie niet leuk en toe lanceerde hij mij en ipv dat tie dus ging rennen bleef ti naast me staan en ging lekker grazen ...oetl*l hihiih