Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Op lange termijn is het iig geen goede visie, tenzij de hengst dus daadwerkelijk wat weet toe te voegen. yvonnepuntnl schreef:Ik kom anders in de Subtop veel Krack C's tegen, en 10 goedgekeurde zonen lijkt mij ook niet zo verkeerd; Gribaldi heeft er 'pas' 4
Citaat:In Liempde waren ook rubrieken voor junioren en young riders uitgeschreven. Ook hier was de deelname niet groot. Junior Laura Quint reed in 2011 haar eerste B-proef ooit. Nu, twee jaar later rijdt de jonge amazone uit Heerde succesvol bij de junioren. Ze doet dat met de bij het KWPN goedgekeurde schimmelhengst Velazquez (v. Krack C), waarmee ze bijna 65% scoorde en daarmee de landenproef won.
ART_UMA schreef:De video staat online (ze zijn 'm aan het converteren):
https://vimeo.com/73077966
In de volgorde:
- Dark Pleasure
- El Capone
- Etoile
- Everdale
- Eye Catcher
Dees schreef:Ik denk dat je er toch wel wat naast zit, [***].
De hengst waarvan er 10 uit 100 lopen zal altijd positiever in de beeldvorming vallen dan de hengst waarvan 10 uit 20 lopen.
Dat geld trouwens ook voor de thuisinspecties. Omdat er bij 10 uit 100 statistisch gezien een grotere kans is op 'bovengemiddeld'. Waar op die showdag (want dat is het en niets anders!) de hengsten met een hoog dekaantal dus heel nadrukkelijk in het voordeel zijn. Daarom is die 'beste van de dag' ook een échte onzinverkiezing. Maar laat dat soort uitslagen nu wel breed in de Ids worden uitgemeten
Sammie schreef:Dat vind ik van Krack C dus nog 10 keer erger. En die hengst is geen eens keur en komt er ook niet voor in aanmerking. Gribaldi is tenminste pref en heeft diverse nakomelingen die wel gepresteerd hebben.
Als 't verkoopt dan verkoopt het.Op lange termijn is het iig geen goede visie, tenzij de hengst dus daadwerkelijk wat weet toe te voegen.
. Ach ja dat komt natuurlijk omdat ze zo slecht zijn net zo als het duurste veulen op de Prinsjesdag veiling uit een Krack moeder
Sammie schreef:Dat vind ik van Krack C dus nog 10 keer erger. En die hengst is geen eens keur en komt er ook niet voor in aanmerking. Gribaldi is tenminste pref en heeft diverse nakomelingen die wel gepresteerd hebben.
Als 't verkoopt dan verkoopt het.Op lange termijn is het iig geen goede visie, tenzij de hengst dus daadwerkelijk wat weet toe te voegen.
sarabande schreef:Sammie schreef:Dat vind ik van Krack C dus nog 10 keer erger. En die hengst is geen eens keur en komt er ook niet voor in aanmerking. Gribaldi is tenminste pref en heeft diverse nakomelingen die wel gepresteerd hebben.
Ik denk dat je ook dat mis hebt, wacht vrijdagavond 7 februari maar af
en dik verdiend dan!